Μια ξεχωριστή εκδήλωση στον πολυχώρο Στάβλο

Μια ξεχωριστή εκδήλωση στον πολυχώρο Στάβλο

 



Την  Τετάρτη ,που μας πέρασε στις 12-2-2014, στον Πολυχώρο Στάβλο Ηρακλειδών10 στο Θησείο της Αθήνας ,πραγματοποιήθηκε  στις 7.30 το απόγευμα, μια πολύ όμορφη και ιδιαίτερη εκδήλωση.
Ένα πάντρεμα μουσικής και ποίησης…
Ανέβηκα από Ηράκλειο, για να απαγγείλω τους στίχους της ψυχής μου από  παλιές και νέες ποιητικές μου συλλογές.
 

Είχα τη δυνατότητα να απαγγείλω τρία ποιήματα από την ποιητική μου συλλογή  «Λόγια  Καρδιάς στην Αιώνια Μάνα», από την ανέκδοτη ακόμα συλλογή μου: « Ελληνίδος Λόγος» και «Πρωτο-γόνος».
Μια όμορφη μουσικοποιητική βραδιά στις ζοφερές μέρες, που περνάει η πατρίδα μας, για να αναδειχτεί και πάλι η ποίηση και η μουσική σαν πηγή δημιουργίας και έμπνευσης…
Η ποίηση δίνει σπόρους στο σημερινό σκεπτόμενο άνθρωπο,να προβληματιστεί,να σκεφτεί  και να ανταμωθεί με το εσωτερικό Φως της Αλήθειας και της αληθινής γνώσης…
Σε κάνει κοινωνό  στα άχραντα μυστήρια του Λυρισμού και της άνευ όρων αγάπης…
Η ποίηση είναι Λόγος και σαν Λόγος έχει μέσα της σπέρματα Αλήθειας,επαναστατικότητας,στοχασμού, τρυφερότητας,ευαισθησίας, νοσταλγικότητας και κάνει τον Άνθρωπο καλύτερο και  ουσιαστικότερο.
 

Η ποίηση είναι απλότητα, κάλλος, έρωτας, με την αρχαιοπρεπή ορολογία και αληθινό κάλλος για την Ζωή και την Ομορφιά…
Η ποίηση είναι Λόγος και σαν Λόγος έχει μέσα της σπέρματα Αλήθειας, επαναστατικότητας, στοχασμού, τρυφερότητας, ευαισθησίας, νοσταλγικότητας  και κάνει τον Άνθρωπο καλύτερο και  ουσιαστικότερο.
Σε μια εποχή που τα κούφια Λόγια και  η διαρκής ροή κενού λόγου, φλύαρα και ακατάπαυστα ηχούν και ζούμε σε μέρες ζοφερές και πλήρης πνευματικής αποχαύνωσης με κρίσεις ηθικές, πνευματικές και οικονομικές έρχεται η Ποίηση να ανασύρει σαν νέα αναδυόμενη Αφροδίτη την Ομορφιά που Υπάρχει μέσα μας στην άφατη ώρα της Σιγής…
 

Η γλώσσα αλλοιώνεται φθείρεται, μα ο  αληθινός εργάτης του Λόγου  και ο πιστός ακάματος σύντροφος της Ποίησης αγωνίζεται να περισώσει τον γλωσσικό πλούτο και να αναδείξει την Αιώνια Ομορφιά,που κρύβεται σε μια απλή στιγμή και είναι τόσο απλή  γι’ άυτό και αγγίζει την Αιωνιότητα… 
Ευχαριστώ ολόθερμα το σύλλογο «Ανάδραση»,που μου έδωσε το βήμα ,να αναδείξω το έργο μου και  για την τιμή ,που μου έκανε να με κάνει μέλος του συλλόγου του.Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον κύριο  Δημήτρη Βαρβαρήγο ,που  ήταν η ψυχή και ο κεντρικός ομιλητής της βραδιάς, που με επέλεξε ανάμεσα στους τόσους καταξιωμένους ποιητές τους:
Αντώνη Σαμιωτάκη
Στέβη Μπουζιάνη
Μαρία Αυγερινού
Ελένη Λύτρα
Βασίλη Διακάκη
Τζένη Βλάχου
Ελένη Νικοπούλου
Αφροδίτη Κυριάκη
Αγγελίνα Ρωμανού
Κλειώ Αρτεμίδου
Αγγέλα Γαβρίλη
Μαγδαληνή Χιωτάκου-Τσακάλωφ
Ιωάννα Χρήστου
Αγγέλα Αποστολοπούλου
Αγγελική Ραυτοπούλου
και Δημήτρη Σταυρακάκη
ανάμεσα σε αυτά τα όνόματα και το δικό μου
Ρένα Τζωράκη…
 

¨Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας,  για τη ζεστασιά και τα όμορφα σχόλια που εισέπραξα  για τους λιτούς στίχους της ψυχής μου.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ εσάς, που ήλθατε αποκλειστικά για μένα να με γνωρίσετε από κοντά και να σας σφίξω στην αγκαλιά μου…
Μαζί με τα λόγια της ευχαριστίας μου οι στίχοι μου σαν αντίδωρο για την όμορφη και ξεχωριστή –μαγική για μένα βραδιά!
 

 
«Δάνεισέ μου»
της Ρένας Τζωράκη

©
Δάνεισέ μου τ’  όνειρό Σου.
Να κοιμηθώ πάνω στο στέρνο Σου.
Να ταξιδέψω πάνω στο σύννεφο
αγνό και τρυφερό κοριτσόπουλο
ν’ ατενίσω το γλαυκό Ουρανό Σου.
Να νικήσω τη φθορά
και να ντυθώ την Αιωνιότητα
της άσπιλης στιγμής
 του Ενεστώτα Σου,
Υιέ της Αφροδίτης.
Εκεί ,που αλυσοδεμένος
στον Καύκασο,  θρηνεί
ο διαρρήκτης θάνατος…
Να βγάλω φτερά
μέσα από το κουκούλι
του μεταξοσκώληκα
να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα
και να πετάξω στο Γαλαξία της Αγάπης Σου.
Εκεί,  στον άδυτο Ήλιο
με το Φως Ιριδίζων
της Ανοιξιάτικης Σιωπής.
Εκεί που  τα μελίσσια
συλλέγουν το Νέκταρ της Αθανασίας…

Φωτογραφικό υλικό από την Βραδιά:














Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια