Σήμερα που γιορτάζεις:

Σήμερα που γιορτάζεις:

Ευχές για γιορτές:
Σήμερα,που γιορτάζεις,σκέφτηκα να κάνω ένα δώρο ξεχωριστό για σένα.
Ένα δώρο, που ίσως να μην στο έχουν κάνει ποτέ…
Ευχές μονάχα να στείλλω με το δικό μου ιδιαίτερο τρόπο, ευχές καρδιάς με λόγια ψυχής και μαντινάδες που συνέλλεξα από τον τόπο μου την Κρήτη μας ,που είναι μία και μοναδική…
Μαντινάδες ,που μέσα τους κρύβεται όλο το Νόημα της Ύπαρξης…
«Χρόνια  πολλά  και καλά!!!
Χρόνια με υγεία  και χαρά χρόνια πολύχρωμα!!!
Με της Αγάπης και του πάθους, το κόκκινο
 με της Υγείας και της Ελπίδας , το πράσινο,
Με της παιδικής Αθωότητας και της χαράς το ροζουλί,
Με της ζωντάνιας και της θετικής ενέργειας το πορτοκαλί,
Με της Αφθονίας το κίτρινο.
Με της Δύναμης το μπλέ
Με της αφοσίωσης το γαλάζιο,
Με της  σταθερότητας το ασημί,
Και της Αιωνιότητας το χρυσαφένιο.
Να συνθέτουν την πιο όμορφη παλέτα της Ζωής σου…
Σήμερα λοιπόν ,που γιορτάζεις ξεκίνησε τη μέρα σου με κάτι διαφορετικό…
Με την αληθινή έκφραση της Αγάπης…
Εξέφρασε τον πλούσιο συναισθηματικό κόσμο σου ,που τον κρατάς βαθιά κλειδωμένο μέσα σου ,και άφησε το μικρό παιδί,που τόσα χρόνια,κατέπνιγες μέσα σου να εκφραστεί…
Άφησε την παιδική Αθωότητα κα γεμίσει την ψυχή σου…
Ξεκίνα να εκφράζεις όλα σου τα αληθινά συναισθήματα και να δέχεσαι με χαρά τα συναισθήματα των άλλων...
Να μπορείς να ακούς και να συζητάς , να δείχνεις εμπιστοσύνη και να αγαπάς χωρίς  να περιμένεις ανταλλάγματα...
Να μπορείς να συγχωρείς  και να είσαι ανεκτικός.
Να μπορείς να είσαι υπομονετικός, να συμπάσχεις, να είσαι γενναιόδωρος,  να έχεις πάντα  χαμόγελο στα χείλη και χιούμορ,που σπάνια συναντάς στην καταθλιπτική εποχή μας….
Να μπορείς να βλέπεις τον πόνο σου, σαν ευκαιρία εξέλιξης και να αρκείσαι σε όσα σου προσφέρονται...
Να μπορείς, στα χρόνια της ωριμότητας, να κάνεις ακόμα μια  νέα Αρχή, να μη φοβάσαι,να μπορείς να δέχεσαι την αγάπη...
Να μπορείς να αγαπάς τον εαυτό σου, όπως ακριβώς είναι και να τον αποδέχεσαι, να βασίζεσαι  στις δικές σου Δυνάμεις και  μόνο  να εμπιστεύεσαι και να πιστεύεις στο Ανέφικτο…
Να μην σταματάς να κάνεις   όνειρα,ξέρεις πως οι άνθρωποι γερνάνε στην ψυχή ,όταν σταματήσουν να ονειρεύονται;
Να μπορείς να κλάψεις σαν μικρό παιδί όταν η ψυχή σου νιώθει αυτή την ανάγκη και μην καταπνίγεις όλα αυτά τα συναισθήματα…
Να  έχεις  ένα μυαλό σαν ανοιχτή ομπρέλλα και μην φοβάσαι την βροχή, την καταιγίδα ,την χιονοθύελλα, Ζήσε απλά τη στιγμή…
 Μην παίρνεις τίποτα δεδομένο στην ζωή, να χαίρεσαι στη χαρά,να βιώνεις  τον πόνο μα  μην αφήνεις να σε μολύνει η τοξίνη του.Θεώρησε τον πόνο σαν ένα μεγάλο Δάσκαλο που σε κάνει πιο Δυνατό για να αντέξεις…
Μην ξεχνάς πως ότι δεν μας σκοτώνει, μας κάνει πιο Δυνατούς…
Να προσπαθείς για ό, τι σου φαίνεται αξιόλογο και να ανοίγεις
 τα φτερά σου  για να πετάξεις μακριά, όπου υπάρχουν εμπόδια και φαινομενικά Αδιέξοδα…
Να μπορείς να ταξιδεύεις  με τη φαντασία σου και να χαμογελάς από τώρα μέχρι τη Συντέλεια του Αιώνα…
Αυτές τις σκέψεις και τις ευχές δίνω απλόχερα, σήμερα, σαν δώρο καρδιάς σήμερα που γιορτάζεις μαζί με ένα μου στίχο και τις καρτούλες μου…
ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ,γεμάτα Φως, Αγάπη, Υγεία, εσωτερική αρμονία και Ειρήνη…
Και μια ευχή ξεχωριστή για Σένα κάθε σου επιθυμία ευχή μου,ότι επιθυμείς να σε Επιθυμεί»
Με εκτίμηση:
Ρένα Τζωράκη




Συνέλλεξα λοιπόν τις μαντινάδες και στις αφιερώνω :

 «Aφού στ΄ευχές η Τρόικα
χέρι δεν έχει βάλει
δέξου της  ολόψυχα
τη μια πίσω απ’ την άλλη .»
Ό,τι τα μάτια αναζητούν
και ό,τι ποθεί η ψυχή σου
να γίνουν δώρα από τον Θεό
σήμερα στην γιορτή σου!
Χρόνια πολλά σε μια ψυχή
γεμάτη καλοσύνη
που ο θεός μόνο χαρές
αξίζει να της δίνει.
Κρόσσια κρατώ του φεγγαριού
του ήλιου ακτίνες παίρνω,
για να κεντήσω τις ευχές
που σήμερα σου στέλνω.
Σου εύχομαι τα χείλη σου
πίκρα να μην γνωρίσουν,
και τα γλυκά ματάκια σου
ποτέ να μην δακρύσουν!!!

Κάθε που θα ‘χεις συννεφιά
η ευχή μου είναι μαζί σου,
να’ναι σαν μέρα γιορτινή
ολόκληρη η ζωή σου.

Όσες χιλιάδες μπαλωθιές
στην Κρήτη έχουν παίξει
τόσες χαρες αμέτρητες
η μοίρα να σου πεψει!

Σου εύχομαι μες στη ζωή
το πόνο μη γνωρίσεις
και να ‘ναι μόνο από χαρά
όποτε θα δακρύσεις.

Πάρε τις πιο καλές μου ευχές
και βαλ’ τες στην καρδιά σου,
δε θα ‘μαι εγώ μα θα ‘ναι αυτές
όπου κι αν πας κοντά σου…

Χρόνια πολλά και μια ευχή
ξεχωριστή για σένα
να ζεις καλά για να περνώ
και ‘γω ευτυχισμένα...

Δε θέλω δάκρυ συμφοράς
ποτέ σου να γνωρίσεις,
εκτός εκείνα της χαράς
κάθε που θα δακρύσεις…

Τίνος λαού αλφάβητο
τι λέξεις να ταιριάξω
για να χωρέσουν οι ευχές
που θέλω να σου γράψω.

Κρόσσια κρατώ του φεγγαριού
του ήλιου ακτίνες παίρνω,
για να κεντήσω τις ευχές
που σήμερα σου στέλνω.
Θα στείλω αηδόνια του βουνού
Πουλιά του παραδείσου
Για να σου πουν Χρόνια Πολλά
Κι ότι ποθεί η ψυχή σου…

Χρόνια πολλά σε μια ψυχή
γεμάτη καλοσύνη
που ο θεός μόνο χαρές
αξίζει να της δίνει.

Χρόνια πολλά, πολλές χαρές,
καημό να μη γνωρίσεις
κι ότι στ’ αλήθεια επιθυμείς,
γρήγορα ν’ αποκτήσεις!

Με ταχυδρόμο την καρδιά,
γράμμα τη σκέψη κάνω,
στέλνω τα χρόνια μου πολλά,
σε φίλους που δε φτάνω.

Ένα αστέρι του ουρανού
σήμερα που γιορτάζεις
να σου χαρίσω θα’θελα
αφου πολύ του μοιάζεις…

Πάρε τις πιο καλές μου ευχές
και βάλτες στην καρδιά σου
δεν είμαι εγώ,κι ας είναι αυτές
όπου κι αν πας κοντά σου.


Χρόνια πολλά σου εύχομαι
σήμερα που γιορτάζεις
φαΐ πιοτό και χρήματα
να μη τα λογαριάσεις...

Αυτό που πάντα νοσταλγείς
όνειρο να μη μείνει
να στο χαρίσει η μοίρα σου
κι αληθινό να γίνει.

από τον κήπο τ’ ουρανού
μια ανθοδέσμη κόψε
φεγγάρι μου να τσι την πας
γιατί γιορτάζει απόψε.

Όσες ευχές αυθόρμητα
οι άλλοι θα σου πούνε
εγώ απλά σου εύχομαι
αληθινές να βγούνε.

Σου εύχομαι τα χείλη σου
πίκρα να μην γνωρίσουν,
και τα γλυκά ματάκια σου
ποτέ να μην δακρύσουν!

Κάθε που θα ‘χεις συννεφιά
η ευχή μου είναι μαζί σου,
να’ναι σαν μέρα γιορτινή
ολόκληρη η ζωή σου.

Όσες χιλιάδες μπαλωθιές
στην Κρήτη εχουν παίξει
τοσες χαρες αμέτρητες
η μοιρα να σου πεψει!

Σου εύχομαι μες στη ζωή
το πόνο μη γνωρίσεις
και να ‘ναι μόνο από χαρά
όποτε θα δακρύσεις.

Πάρε τις πιο καλές μου ευχές
και βαλ’ τες στην καρδιά σου,
δε θα ‘μαι εγώ μα θα ‘ναι αυτές
όπου κι αν πας κοντά σου…
Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές
είναι πολύ μεγάλες
κι αν είναι μπόρα η ζωή
να ναι χαρές οι στάλες.

χρόνια πολλά πολλές ευχές
στσι αγγέλους δεν ταιριάζουν
γιατί είναι πάντα άγγελοι
που των ανθρώπων μοιάζουν.
Η κάθε μέρα που περνά
να είναι ευτυχισμένη
γεμάτη υγεία και χαρά,
ζωή ονειρεμένη.

Γλυκιά σαν ζάχαρη εύχομαι
να είναι η ζωή σου
και περιβόλι ολάνθιστο
να είναι η ψυχή σου.

Χρόνια πολλά σου εύχομαι
σήμερα στην γιορτή σου
κι όλη η τύχη και η χαρά
να 'ναι πάντα μαζί σου.

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά
γλυκιά να 'ναι η ζωή σου
όλα τ’αστέρια τ’ουρανού
ευχές για την γιορτή σου.

Ότι ζητά η καρδούλα σου
κι' ότι ποθεί η ψυχή σου
όλα για σένα μάτια μου
δώρο για τη γιορτή σου.

Μ’ αγιόκλημα πολύχρωμο
θα φτιάξω γαιτανάκι
να τριγυρίζεις γύρω του
και να σκορπάς αγάπη.

Με περιστέρια κάτασπρα
τα δώρα μου σου στέλνω
και πλημμυρίζω δάκρυα
στο νου μου σαν σε φέρνω.

Μια ασημένια άμαξα
μ' άνθη θα την στολίσω
θα βάλω εκεί τα δώρα μου
για να σου τα χαρίσω.

Ποτέ καημό να μην ιδείς
εσύ μες στη ζωή σου
χρυσή να είναι η ζήση σου
κι η Παναγιά μαζί σου."

Και μην ξεχνάς τα λόγια  του Mario de Andrade:



«Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που κέρδισε μια σακούλα καραμέλες: τις πρώτες τις καταβρόχθισε με λαιμαργία αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμεναν λίγες, άρχισε να τις γεύεται με βαθιά απόλαυση.

Δεν έχω πια χρόνο για ατέρμονες συγκεντρώσεις όπου συζητούνται, καταστατικά, νόρμες, διαδικασίες και εσωτερικοί κανονισμοί, γνωρίζοντας ότι δε θα καταλήξει κανείς πουθενά.

Δεν έχω πια χρόνο για να ανέχομαι παράλογους ανθρώπους που παρά τη χρονολογική τους ηλικία, δεν έχουν μεγαλώσει.

Δεν έχω πια χρόνο για να λογομαχώ με μετριότητες.

Δε θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωισμοί.

Δεν ανέχομαι τους χειριστικούς και τους καιροσκόπους.

Με ενοχλεί η ζήλια και όσοι προσπαθούν να υποτιμήσουν τους ικανότερους για να οικειοποιηθούν τη θέση τους, το ταλέντο τους και τα επιτεύγματα τους.

Μισώ, να είμαι μάρτυρας των ελαττωμάτων που γεννά η μάχη για ένα μεγαλοπρεπές αξίωμα.

Οι άνθρωποι δεν συζητούν πια για το περιεχόμενο ... μετά βίας για την επικεφαλίδα.

Ο χρόνος μου είναι λίγος για να συζητώ για τους τίτλους, τις επικεφαλίδες.

Θέλω την ουσία, η ψυχή μου βιάζεται ...

Μου μένουν λίγες καραμέλες στη σακούλα ...

Θέλω να ζήσω δίπλα σε πρόσωπα με ανθρώπινη υπόσταση.

Που μπορούν να γελούν με τα λάθη τους.

Που δεν επαίρονται για το θρίαμβό τους.

Που δε θεωρούν τον εαυτό τους εκλεκτό, πριν από την ώρα τους.

Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους.

Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και που το μόνο που επιθυμούν είναι να βαδίζουν μαζί με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.

Το ουσιώδες είναι αυτό που αξίζει τον κόπο στη ζωή.

Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων ...;

Άνθρωποι τους οποίους τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή.

Ναι, βιάζομαι, αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να σου χαρίσει.

Σκοπεύω να μην πάει χαμένη καμιά από τις καραμέλες που μου απομένουν ...

Είμαι σίγουρος ότι ορισμένες θα είναι πιο νόστιμες απ' όσες έχω ήδη φάει.

Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδησή μου και τους αγαπημένους μου.

Εύχομαι και ο δικός σου να είναι ο ίδιος γιατί με κάποιον τρόπο θα φτάσεις κι εσύ ...»






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια