«Έσβησε » ο Σάκης Μπουλάς

«Έσβησε » ο Σάκης Μπουλάς



 «Έσβησε » σήμερα το πρωί της Παρασκευής στο νοσοκομείο Υγεία των Αθηνών , μετά από πολύμηνη μάχη που έδωσε την επάρατο νόσο του αιώνα μας τον καρκίνο, ο Σάκης Μπουλάς.
Το Λογοτεχνικό Περιβόλι στέλνει στους οικείους του τα πιο θερμά συλληπητήρια. Ένας χαρισματικός και αγαπημένος καλλιτέχνης, ο Σάκης Μπουλάς. Πολυτάλαντος,μουσικός, ηθοποιός, και στιχουργός. Ένας δημιουργός με αξιοσέβαστη πορεία στην μικρή οθόνη, τον κινηματογράφο και την δισκογραφία. Τα λόγια του είναι αγωνιστικοί χαιρετισμοί σε όλους όσοι μάχονται με το θεριό ,που λέγεται καρκίνος: «Στο χέρι μας είναι όλα να τα ανατρέψουμε με πίστη, δύναμη, με κουράγιο και θέληση. Αυτό λέω από τη δική μου εμπειρία. Νιώθω δυνατός, γυμνάζομαι και κάνω ρέικι τέσσερις φορές την εβδομάδα, τα βράδια. Παίρνω επίσης πολλά συμπληρώματα διατροφής και, όπως μου λέει ο γιατρός μου, τον έχω εκπλήξει ευχάριστα γιατί το δικό μου πρόβλημα είναι σύνθετο. Ξέρω πως ο αγώνας είναι μακρύς αλλά είμαι γεννημένος αγωνιστής». Στην τηλεόραση ξεκίνησε από το Graffity με τον Γιάννη Ζουγανέλη στην ΕΡΤ, παρουσίασε τηλεπαιχνίδια, όπως το «Κάνε ότι κάνω» και αργότερα το 2000 πρωταγωνίστησε σε γνωστές κωμικές τηλεοπτικές σειρές όπως Οι Σαββατογεννημένες, το Δέκα Λεπτά Κήρυγμα και το 50-50.






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια