"Ευχαριστώ"

"Ευχαριστώ"

 

Σας ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο πρόσωπό μου με τη φιλία σας και τις επισκέψεις σας στο νεογέννητο μπλοκ μου.
Σας ευχαριστώ, που φροντίζετε  τα άνθη της σκέψης μου στο Λογοτεχνικό μου περιβόλι με τόσο τρυφερότητα και στοργή.
Δεν σας στέλνω λουλούδια σαν  ευχαριστώ, μαραίνονται.
Δεν σας στέλνω  ένα τραγούδι, ξεχνιέται με την πάροδο του καιρού…
Μια συμβουλή μονάχα από καρδιάς:
Δώστε απλόχερα Αγάπη, για να επιστρέψει και πάλι σε σας στο πολλαπλάσιο.
Η άνευ όρων Αγάπη είναι ο ήλιος, που  κάνει την ψυχή να ανθίζει…
Τα  πιο όμορφα πράγματα στη ζωή ,

είναι όλα εκείνα που όσο πιο πολύ τα μοιραζόμαστε
τόσο και πιο πολύ πληθαίνουν και αυξάνουν .
Η αγάπη , η καλοσύνη , η προσφορά , η φιλία !!!!
 

Μην   λησμονάτε, να  φοράτε την Ασπίδα της  Ζωής για να προφυλαχτείτε από κάθε κακό:

1)Αγάπη στην καρδιά σας
2)Φως στο πνεύμα σας
3)Θάρρος στην ψυχή σας
4)Αλήθεια στο Λόγο σας...





"Σιωπή" της Ρένας Τζωράκη


 

-Σε ποιο σχολειό μαθαίνεται η Αγάπη ρώτησα.
-Στο σχολειό της Σιωπής μου είπες...
-Που βρίσκεται ξαναρώτησα;

Μου έδειξες την καρδιά μου. Και μου έγνεψες να μπω μέσα.

Μπήκα μέσα, αθόρυβα ,σιωπηλά , γεμάτη πληγές η αγάπη...

Αν καταφέρεις και την γιατρέψεις χωρίς ν'αφήσεις ανοιχτές τις πληγές της χωρίς το δηλητήριο του μίσους να παρεισφρύσει μέσα σου, αν καταφέρεις να συγχωρήσεις αυτούς που σε πλήγωσαν, αν καταφέρεις και αγαπήσεις όλους αυτούς που θεωρείς εχθρούς σου έχεις μάθει τη γλώσσα της Σιωπής...

Παρατήρησε τα πουλιά μου είπες...
Κοίτα!!! Κελαηδούν Χωρίς να γνωρίζουν ποιος τα ακούει.

Ακου τη θάλασσα δεν έπαψε ποτέ να να παφλάζει.

Κοίτα τ'αστέρια δεν σταμάτησαν ποτέ να φωτίζουν.

Δες τον ήλιο δεν έπαψε ποτέ του να λάμπει, άκου το τζίτζικα ποτέ του δεν σταμάτησε να τραγουδάει στην κάψα του Καλοκαιριού ξέρει πως θα πεθάνει όμως τραγουδάει.

Κοίτα τα σύννεφα ταξιδεύουν χωρίς να ξέρουν τον προορισμό.
Κοίτα τα λουλούδια ανθίζουν κι ας το γνωρίζουν κάποτε θα μαραθούν...

Κοίτα την κάμπια μεταμορφώνεται σε πεταλούδα κι ας το γνωρίζει πως η Ζωή της είναι μονάχα μια στιγμή...

Άκου την καρδιά σου μου είπες Χόρεψε στο ρυθμό της. Εκείνη γνωρίζει όλα όσα ήρθες εδώ να βιώσεις...

Άκου την και ας πληγωθείς όμορφος πόνος δυνατός . διαπεραστικός, διαξιφιστικος η μαχαιριά της Αγάπης μ'άξίζει μέσα στον Πόνο της να γνωρίσεις την γλύκα της... Μέσα από τα τραύματα της Πληγωμένης Αγάπης θα αισθανθείς τη Σιωπή θα γνωρίσεις ποιος στ 'άλήθεια Είσαι....

Με εκτίμηση:

Ρένα Τζωράκη







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια