Στη Μάνα ,που γιορτάζει αύριο...Αποσπάσματα από τα "Λόγια καρδιάς στην Αιώνια Μάνα" της Ρένας Τζωράκη

Στη Μάνα ,που γιορτάζει αύριο...Αποσπάσματα από τα "Λόγια καρδιάς στην Αιώνια Μάνα" της Ρένας Τζωράκη







«Σε Σένα»
Σε Σένα,
που μου έδωσες πνοή,
Για Σένα,
που μου έδωσες αγάπη,
Για σένα…
που είσαι μαζί μου
και μου λείπεις,
γιατί απ’ τη ζωή …έχεις χαθεί,
μα σε αισθάνομαι κοντά μου,
κάθε λεπτό,
κάθε στιγμή…
Σε Σένα,
Μάνα Αγάπης,
για σένα Μάνα της παρηγοριάς
Μάνα Θεά Ελπίδα,
Μάνα που λάμπεις με τη δάδα της καρδιάς!
Μάνα! λέξη Θεία!
πλασμένη με Ουράνια αρμονία
που’ χεις το χάρισμα
και μόνο σαν ψυχή να μ’ αγαπάς!
Ας είναι
Αγιασμένο μύρο
η Ύπαρξή σου στη ζωή μου,
και προσευχή ετούτη
η Άνθινη του Λόγου Συλλογή μου



«Μάνα- μανούλα- μαμά»
Μάνα,
μανούλα,
μαμά,
σε όποια γλώσσα κι αν την φωνάξεις,
σε όποιο χρώμα, κι αν την αγκαλιάσεις
θρήσκευμα φύλο ή φυλή,
αν είσαι νιος ή γέρος νιώθεις,
αν είναι εκείνη εν ζωή,
ή
στα Ηλύσια Πεδία κατοικεί,
σπλάχνο από τα σπλάχνα της
θα είσαι και πάντα
στην αγάπη της θα κατοικείς
Μάνα
μανούλα
και μαμά
όπως και αν πεις
τούτη τη θεία λέξη

«Μητέρα»
Αγία των μορφών
Ηγερία μούσα των καλλιτεχνών
στη κορυφή των αξιών
διαχρονική των εποχών
υπεραξία θαυμασμών
φυτεύει την αγάπη
και παίρνει καθώς φεύγει
Αγάπη, μόνο Αγάπη!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια