" Κύριε"Απόσπασμα από την ποιητική μου συλλογή "Οι προσευχές της Ρένας"

" Κύριε"Απόσπασμα από την ποιητική μου συλλογή "Οι προσευχές της Ρένας"

Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα...

Όλοι μας περνάμε δυσκολίες,προβλήματα ,που σαν θηλιά μας πνίγουν το λαιμό...Η προσευχή είναι η  συνομιλία της ψυχής  στον Δημιουργό...
Είναι η κατάθεση της ψυχής ,είναι  η γυμνή Αλήθεια,είναι  μια κραυγή,έκκληση για βοήθεια,που ζυμωμένη με το δάκρυ είναι Κάθαρση,Λύτρωση από το Λαβύρινθο της θλίψης…
Η παρακάτω προσευχή γράφτηκε το 2007,όταν στα χέρια μου πήρα την ιστολογική της μητέρας μου,με την ένδειξη Καρκίνος…
Πολλές προσευχές ακολούθησαν μέχρι το θάνατό της,που με βοήθησαν να κρατηθώ όρθια και δυνατή,ευελπιστώ κάποια στιγμή να τα κάνω ποιητική συλλογή με κάποιο επώνυμο εκδοτικό οίκο…
Την μοιράζομαι μαζί σας αγαπημένοι μου αναγνώστες,γιατί  στην εποχή ,που διανύουμε όλοι μας περνάμε δυσκολίες και αντιξοότητες,οικονομικές,οικογενειακές,απώλειες κάθε μορφής και μύριες θλίψεις….
Σας ευχαριστώ όλους σας μέσα από την καρδιά μου για τα υπέροχα σχόλιά σας στο κουτάκι ενδοεπικοινωνίας,την αγάπη σας και τις αναγνώσεις σας στο ιστολόγιό μου…
Είναι τόσο όμορφο σε μια άνυδρη πνευματική εποχή να μοιράζεσαι Αγάπη με όλους εσάς τους τις αγαπημένους μου και αγαπημένες μου Συνταξιδιώτες….
Καλή συνέχεια στη μέρα σας και να θυμάστε πάντα ,πως οι Δυσκολίες της Ζωής είναι απλά μια ένδειξη,ένας φωτεινός σηματοδότης,για να μη χάσουμε την Ατραπό για το Φως…
**



"Κύριε,
Μη Στέκεσαι κοντά στους
Ενάρετους, τους Δίκαιους,
τους Σωθέντες…
Έλα κοντά μου,
Σε μένα έλα το μικρό,
τον ασθενικό,
τον αδύναμο.
Κράτησέ μου το χέρι
βγάλε με από το λάκκο των λεόντων…
Σε μένα,
που βουτηγμένο στη λάσπη,
ζητώ το οξυγόνο της Σωτηρίας Σου…
Σε μένα τον διψασμένο,
ζητώ το νερό της Αθανασίας Σου…
Εκείνοι θέλησαν ,
μπόρεσαν,
τα κατάφεραν ,
σώθηκαν…
Σε μένα τον  ενάμαρτο έλα…
Σε μένα που λοξοδρόμησα,
που ξεστράτισα,
που αστόχησα έλα…
Σε μένα ,που  αιμόφυρτος.
πάνω στου μαρτυρίου μου  το Σταυρό,
σου ζητώ το Μέγα έλεός Σου….
Κύριε,
μη με αφήσεις την ύστατη ώρα
να γευτώ
τον  ΜΕΓΑ Θάνατο
αυτόν της ψυχής τον πνευματικό…
Ανέστησέ με,πριν  παντοτινά τα μάτια κλείσω…."











****






Οι αναδημοσιεύσεις επιτρέπονται σε όλους μονάχα με την αναφορά πηγής…
Κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα


Επισημαίνεται πάντως ότι κατά το Ν.238/20,(όπως έχει τροποποιηθεί με το Ν2121/93 και ισχύει σήμερα) και κατά τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με το Ν.100/1975) απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αποθήκευση σε κάποιο σύστημα διάσωσης και γενικά η αναπαραγωγή των παρόντων  στίχων , με οποιαδήποτε τρόπο ή μορφή, τμηματικά ή περιληπτικά ,στο πρωτότυπο, ή σε μετάφραση, ή άλλη διασκευή,  χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.
Σας ευχαριστώ θερμά:
Ρένα Τζωράκη
©

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια