Κυκλοφόρησε η νέα μου ποιητική συλλογή «Τα Χαϊκού μιας Ολονυχτίας»

Κυκλοφόρησε η νέα μου ποιητική συλλογή «Τα Χαϊκού μιας Ολονυχτίας»





Χτες το  απόγευμα πήρα στην αγκαλιά μου το πέμπτο μου πνευματικό παιδί, το νέο μου βιβλίο «Τα Χαϊκού μιας Ολονυχτίας».
Τα συναισθήματά μου, τόσο έντονα, όπως ακριβώς η γέννηση ενός παιδιού…
Το κυοφορείς μέσα στα σπλάχνα σου, ξέρεις πως είναι ένα φυσιολογικό έμβρυο ,μα δεν ξέρεις το προσωπάκι του….
Θέλεις να το αγγίξεις τρυφερά,να το βάλλεις πάνω στο στήθος  σου και να του ψιθυρίσεις γλυκά το καλωσόρισες στο Φως αγαπημένο μου Παιδάκι…
Να το αγκαλιάσεις σφικτά μα το πιο γλυκό σου χαμόγελο και να του πεις τρυφερά μωράκι μου πόσο σ’Αγαπώ!!!!

Ναι η γέννηση ενός βιβλίου,είναι ισοδύναμη με τη γέννηση ενός παιδιού…
Ναι τα  βιολογικά παιδιά σου,είναι το αίμα σου, μα αν καθίσεις και σκεφτείς πολύ στοχαστικά,τα παιδιά σου αυτά δεν σου ανήκουν,όπως έγραψε κάποτε ο μεγάλος ποιητής Χαλίλ Γκιμπράν:
" Τα παιδιά δεν είναι δικά σας παιδιά.
Είναι οι γιοι και οι κόρες της λαχτάρας της ζωής
για τον εαυτό της.
Έρχονται στον κόσμο μέσα από σας
αλλά δεν προέρχονται από εσάς
και παρότι είναι μαζί σας, δεν ανήκουν σε σας.

Mπορείτε να τους δώσετε την αγάπη σας
όχι όμως τις σκέψεις σας
Γιατί έχουν τις δικές τους σκέψεις.
Μπορείτε να στεγάσετε το σώμα τους
όχι όμως την ψυχή τους.
Γιατί η ψυχή τους ζει στο σπίτι του αύριο
που εσείς δεν μπορείτε να το επισκεφτείτε
ούτε καν στα όνειρά σας.
Μπορείτε να πασχίσετε να τους μοιάσετε
μην προσπαθείτε όμως να τα κάνετε να σας μοιάσουν.
Γιατί η ζωή δεν πηγαίνει πίσω
ούτε μένει στο χτες.

Eίστε τα τόξα απ’ τα οποία τινάζονται
σαν ζωντανές σαϊτες τα παιδιά σας.
Ο τοξότης βλέπει στόχο στη γραμμή του Απείρου
και σας λυγίζει με τη δύναμή Του ώστε οι σαϊτες Του
να φύγουν γοργά και να φτάσουν μακριά.
Δεχτείτε το λύγισμά σας στα χέρια Του με χαρά.
γιατί αυτός, όπως αγαπά τη σαϊτα που εκτοξεύεται
αγαπά και τόξο που είναι σταθερό."

Τα πνευματικά σου παιδιά είναι ολότελα δικά σου…
Είναι οι μύχιες σκέψεις σου,είναι η κατάθεση της ψυχής σου.
Αποφλοιώνεσαι για να γράψεις…
Και δεν είναι τόσο εύκολο,να ξεγυμνώσεις την ψυχή σου  επάνω στο λευκό χαρτί..
Είναι το κάθε σου συναίσθημα,της οποιαδήποτε στιγμής,που θέλεις να κλείσεις στην Αθανασία , με την γραφή σου…
Στην ποιητική μου συλλογή αυτή γράφω μονάχα  χαϊκού ,  τηλεγραφικές σκέψεις με συμπυκνωμένα νοήματα και αυστηρή φόρμα δεκαεπτά συλλαβών, που προέρχονται από την Ιαπωνία το 17ο αιώνα και υιοθετήθηκαν στην Ευρώπη, στις αρχές του 20ου .
Μέσα τους κρύβουν σοφία  και ευφυία, που εκφράζονται είτε με λυρικό, είτε με βαθυστόχαστο ύφος, ενώ υπάρχει μέσα τους το στοιχείο της έκπληξης.
Στα χαϊκού ,  κυρίαρχο στοιχείο  είναι η φύση, ο έρωτας, η Ομορφιά ,το κάλλος , η ομορφιά των λέξεων  και των αντιθέσεων, ενώ κάποιες φορές τα νοήματα , αποκτούν ,δευτερεύοντα ρόλο.
Είναι  οι φευγαλέες μου σκέψεις, από όλα όσα παρατηρώ, διαβάζω,αισθάνομαι και με αγγίζουν…
Είναι θροίσματα της δικής μου ψυχής και τα μοιράζομαι μαζί σας αγαπημένοι μου αναγνώστες και αναγνώστριες.

Και γω μοιράζομαι μαζί σας σήμερα την χαρά μου με τους πιο ενδεικτικούς μου στίχους:

Για παραγγελίες απευθυνθείτε στον εκδοτικό μου οίκο Δυάς εκδοτική υπεύθυνος κος Γιώργος Μωύσογλου:
Ε
mail:
ekdotikidyas@yahoo.gr























 




















Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτικό το μπλοκ σου Ρένα. Καλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ που περιηγήθηκες στον κήπο της ψυχής μου...
      Ολόγλυκα σου προσφέρω τα άνθη μου....
      Καλή σου μέρα!!!!
      Ολόφωτη στον κήπο της Αγάπης και της χαράς οι σκέψεις σου...

      Διαγραφή