Απόσπασμα από την ποιητική μου συλλογή "Πρωτο-γόνος" της Ρένας Τζωράκη

Απόσπασμα από την ποιητική μου συλλογή "Πρωτο-γόνος" της Ρένας Τζωράκη








Καλή σας μέρα και καλό μήνα!!!!
Ας κάνουμε ποδαρικό  για το καλό του μήνα Ιουλίου με ένα μου στίχο απόσπασμα από την ποιητική μου συλλογή ο ‘Πρωτο-γόνος»
Κι αν απ’ την Αγάπη
μου αφαιρέσουν
το Άλφα
θα μείνει το Ωμέγα
της ροής του Φωτός
του άσβεστου Ηλίου
της Δικαιοσύνης…
Το Ωμέγα της Αιώνιας Αρχής
εκεί ,που ο Ήλιος δεν δύει…



Οι αναδημοσιεύσεις επιτρέπονται σε όλους μονάχα με την αναφορά πηγής…
Κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα


Επισημαίνεται πάντως ότι κατά το Ν.238/20,(όπως έχει τροποποιηθεί με το Ν2121/93 και ισχύει
  σήμερα και κατά τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με το Ν.100/1975) απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αποθήκευση σε κάποιο σύστημα διάσωσης και γενικά η αναπαραγωγή των παρόντων  στίχων , με οποιαδήποτε τρόπο ή μορφή, τμηματικά ή περιληπτικά ,στο πρωτότυπο, ή σε μετάφραση, ή άλλη διασκευή,  χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.
Σας ευχαριστώ θερμά:
Ρένα Τζωράκη
©

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια