Η συνέντευξή μου στη κα Μαίρη Λαρεντζάκη Γκιώνη

Η συνέντευξή μου στη κα Μαίρη Λαρεντζάκη Γκιώνη












Ένα πολύ μεγάλο της Ψυχής ευχαριστώ στην  κα Μαίρη Λαρεντζάκη –Γκιώνη  ,για την φιλοξενία της  με τη συνέντευξή μου στην έγκριτη εφημερίδα palmosnews.gr
Δείτε τη συνέντευξή μου στη σελίδα 16-17 ,στον  σύνδεσμο με τα γαλάζια γράμματα:

Σαν  ένα μικρό ευχαριστώ τα παραπάνω βιντεοποιήματά μου με τις φωτό γιατί :





Οικογένεια δεν είναι πάντα αυτοί που έχουν το ίδιο αίμα με σένα…
Οικογένεια ,είναι τα άτομα εκείνα,που σε περιστοιχίζουν,
προσφέροντας απλόχερα την Αγάπη τους…
Είναι εκείνοι  οι φίλοι,  της ψυχής, που σε αποδέχονται
ακριβώς όπως είσαι, χωρίς να προσπαθήσουν να σε αλλάξουν…
Είναι όλοι εκείνοι, που θα κάνουν τα πάντα για να  σε δουν  να χαμογελάς….
Που είναι δίπλα σου ,στα εύκολα και στα δύσκολα, και σου κρατούν το χέρι, και σου δίνουν ένα γλυκό λόγο  και σε νοιάζονται…



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια