"ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ" της Στέλλας Τεργιακή

"ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ" της Στέλλας Τεργιακή


Φωτογραφία: ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ
(Εκδήλωση Ψυχής...)

Εδώ σε θέλω,
στην άδεια κάμαρα
ερμητικά κλειστή...
να διαφεντεύεις τις Ερινύες,
που καθηλώνουν
το κάθε κύτταρο 
της Ύπαρξής μου...

'Ελα ... και πάρε απ' το ακροθαλάσσι
των ματιών μου,
τα κύματα που υδροροούν,
μικρές σταγόνες, 
μαργαριτάρια...
βουβή σιωπή!

Δώσε μου απ' την ανάσα σου πνοή,
να γεννηθεί ο 'Ηλιος
μεσ΄ την κρυμμένη χρυσαυγή
κι ύστερα ... να,
δώσε μου ρόδα τρυφερά να τα μυρίσω,
για να αισθανθώ ... κάτι από σένα...
να φανεί!

Τα χέρια σου, ας γίνουν μαξιλάρια
να νανουρίσουν της αγάπης το καημό
και πάρε με .... να ταξιδέψουμε
στα όνειρα, μαζί σου!

Θέλω την παρουσία σου,
μέσα στην απουσία...,
εδώ στην άδεια κάμαρα
ερμητικά κλειστή...

Εσύ το Πνεύμα μου
κι εγώ η Ψυχή σου...!!!

Στέλλα Τεργιακή
21.08.2013
Από συλλογή προς έκδοση. 
(Για τους νέους φίλους μου)


Εδώ σε θέλω,
στην άδεια κάμαρα
ερμητικά κλειστή...
να διαφεντεύεις τις Ερινύες,
που καθηλώνουν
το κάθε κύτταρο 
της Ύπαρξής μου...

'Ελα ... και πάρε απ' το ακροθαλάσσι
των ματιών μου,
τα κύματα που υδροροούν,
μικρές σταγόνες, 
μαργαριτάρια...
βουβή σιωπή!

Δώσε μου απ' την ανάσα σου πνοή,
να γεννηθεί ο 'Ηλιος
μεσ΄ την κρυμμένη χρυσαυγή
κι ύστερα ... να,
δώσε μου ρόδα τρυφερά να τα μυρίσω,
για να αισθανθώ ... κάτι από σένα...
να φανεί!

Τα χέρια σου, ας γίνουν μαξιλάρια
να νανουρίσουν της αγάπης το καημό
και πάρε με .... να ταξιδέψουμε
στα όνειρα, μαζί σου!

Θέλω την παρουσία σου,
μέσα στην απουσία...,
εδώ στην άδεια κάμαρα
ερμητικά κλειστή...



Εσύ το Πνεύμα μου
κι εγώ η Ψυχή σου...!!!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια