" Σκέφτομαι σήμερα το βράδυ να πεθάνω!" του Δημήτρη Νομικού

" Σκέφτομαι σήμερα το βράδυ να πεθάνω!" του Δημήτρη Νομικού




Σκέφτομαι σήμερα το βράδυ να πεθάνω!
Από τον τηλεφωνικό μου κατάλογο, σβήνω όλα τα ονόματα των ανθρώπων που δεν μπορώ μαζί τους να συνεννοηθώ, δεν επικοινωνώ, δεν είμαι συντονισμένος.
Από τις επαφές μου, διαγράφω όλους αυτούς που με επικρίνουν, με τραυματίζουν, μου στερούν τις προοπτικές και με έχουν για θύμα τους.
Από την καθημερινότητά μου σταματάω να συναναστρέφομαι με όλους αυτούς τους τοξικούς και κολλώδεις χαρακτήρες που ήταν ρουφήχτρες ενέργειας της προσωπικότητάς μου.
Σήμερα, παίρνω διαζύγιο από την τεμπελιά μου, την αναβλητικότητά μου και τον αυτοοίκτο μου. Τέρμα δίνω σε όλες αυτές τις σκέψεις της λύπης και του πόνου.
Σήμερα, αποδέχομαι το παρελθόν που με χαρακτήρισε, το ευχαριστώ, και του παραχωρώ μια θέση στη λήθη. Συνειδητά επιλέγω να μην επιστρέφω σε αυτό.
Σήμερα, είναι η τελευταία ημέρα που η συνήθεια κυριάρχησε στη ζωή μου και όχι η επιθυμία. Ο δούλος της ρουτίνας και της προβλεψιμότητας, πεθαίνει μέσα μου.
Αύριο, δεν θα υπάρχω πια!
Αύριο, θα περπατάω και δεν θα με αναγνωρίζουν, γιατί θα είμαι νέος άνθρωπος. Θα προσελκύσω τους ανθρώπους που με αποδέχονται γι αυτό που είμαι. Θα απορροφήσω από τη ζωή, τη ζωή μου. Θα είμαι ο άνθρωπος της δράσης, του χιούμορ, υπεύθυνος των επιλογών μου και μοναδικά υπαίτιος για τις δημιουργίες μου. Αύριο, χαράζω ιστορία, με την απόφαση να είμαι ο πρωταγωνιστής της.
Κουράστηκα να είμαι μόνο θεατής της ζωής μου.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια