Χρόνια πολλά στην Άννα που γιορτάζει....

Χρόνια πολλά στην Άννα που γιορτάζει....








Άννα μου σήμερα ,που γιορτάζεις δέξου τις πιο γλυκές εγκάρδιες και ξεχωριστές ευχές ,από το Λογοτεχνικό περιβόλι, να έχεις ψυχοσωματοπνευματική Υγεία, αρμονία ,ισορροπία σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σου, χρόνια πολλά με ποιότητα, με Αγάπη η κάθε στιγμή σου και να φέρνεις μες στη βαρυχειμωνιά της ζωής την Άνοιξη  με την δημιουργικότητά σου…
Πολλές οι φίλες μου οι Αννούλες , και θέλησα να τους κάνω ένα μικρό δωράκι Αγάπης ξεχωριστό για σήμερα με τραγούδια ,που γράφτηκαν για το υπέροχο αυτό όνομα που σημαίνει «εύνοια, χάρη».
Tο εξελληνισμένο όνομα Άννα προέρχεται από το εβραικό  Χάνα. 
Το Άννα είναι ένα συνηθισμένο γυναικείο όνομα  (18ο πιο συνηθισμένο και εμφανίζεται στο 1,73% των ελληνικών ονομάτων) .
Τα πιο συχνά χαϊδευτικά του ονόματος που χρησιμοποιούνται στα Ελληνικά είναι τα Αννούλα,Αννάκι, Αννιώ, Αννέτα, Αννίτα, Άννυ.
Κοινό χαϊδευτικό στα Ρωσικά είναι το  Άνυα.

Χρόνια ολόγλυκα λοιπόν στη πολυαγαπημένη μου ξαδελφούλα και αδελφή ψυχή μου , Φιλόλογο και λογοτέχνιδα Άννα Μανουκάκη- Μεταξάκη , στην ανηψούλα μου Άννα Κλάδου,
 και τις πολυαγαπημένες μου  φίλες:
                                                      Άννα  Μπιθικώτση,

 



                                                        Άννα Βαρδάκη,


                                                           Άννα Χατζηλαζάρου, 


Άννα Φουρούλη,   Άννα Ζουμάμη,'Αννα Κορινθίου, Άννα Κλαουδάτου, Άνα Μαρία,Άννα Μαργαρίτι, Άννα Κοντινου, Άννα Μπουκουβάλα-στιχουργός,Άννα Ραζή,Άννα Μόσχου,
Βιτσαξάκη Λυδάκη Άννα,Άννα Κουρτικάκη,Άννα Παναγιωτοπούλου, Άννα Λαδά, Άννα Χριστουλάκη, Άννα Καραμπέτσου και συγχωρήστε μου αν πάνω στην βιασύνη μου ξέχασα κάποια…

 


Περισσότερα χρόνια Πολλά για την Άννα και τα παράγωγα του ονόματός της στον σύνδεσμο:

Αννούλα, Αννούσκα, Αννίτα, Άννυ, Αννιώ, Αννέτα, Άννα,

Χρόνια πολλά, σήμερα  9 Δεκεμβρίου 2016,  που γιορτάζετε!!!
Διαβάστε την συμβουλή που δίνει το Λογοτεχνικό περιβόλι για μια ζωή καλύτερη με υψηλές προσδοκίες…


Τι σημαίνει το όνομα Άννα, με υπέροχες   εικόνες με ευχές  και συμβουλές  από το Λογοτεχνικό περιβόλι, στις Αννούλες , που έχουν την τιμητική τους σήμερα!



                                                                  



                 

                         


                            




  Ιδιαίτερα Χρόνια πολλά στη φίλη μου Άννα Αθητάκη από το Ηράκλειο Κρήτης...




Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια