Το νέο μου βίντεο που ετοίμασε η κα Λίτσα Μοσκιού από την ποιητική μου συλλογή τα "Χαικού μιας Ολονυχτίας" της Ρένας Τζωράκη

Το νέο μου βίντεο που ετοίμασε η κα Λίτσα Μοσκιού από την ποιητική μου συλλογή τα "Χαικού μιας Ολονυχτίας" της Ρένας Τζωράκη












Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ από της καρδιάς μου τα μύχια  στη Λίτσα την Μοσκιού , -πολυαγαπημένη φίλη της καρδιάς μου,-που με τόση τρυφερότητα αγκάλιασε το βιβλίο μου  «Τα χαϊκού μιας Ολονυχτίας » που εξέδωσα τον Απρίλιο  2014 με τον εκδοτικό οίκο Δυάς Εκδοτική και το έντυσε,με την κατάλληλη μουσική σύνθεση, την εικόνα και τους επιλεγμένους στίχους της αρεσκείας της.
Εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει στην Δημιουργό του τόσου καλαίσθητου βίντεο  σε κείνη και την οικογένειά της  ό,τι γλυκό και όμορφο επιθυμεί  και να της χαρίζει  η Ύψιστη Δημιουργία, Υγεία, αειθαλή δημιουργικότητα και Δύναμη να συνεχίσει το  σπουδαίο έργο της...
Ένα έργο που στηρίζεται στην ανυπόκριτη Αγάπη και  προσφορά!!!!
Ευχαριστώ και όλους εσάς τους αγαπημένους μου αναγνώστες και αναγνώστριες που από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε το βιβλίο μου τρέξατε και το πήρατε στα χέρια σας ,για τα όμορφα σχόλιά σας και την εξάντληση ήδη της Α’ έκδοσης.
Όσοι από σας θελήσετε να πάρετε το βιβλίο μου επικοινωνήστε με τον κο Μωύσογλου υπεύθυνο των εκδόσεων Δυάς εκδοτικής...
Δεν είμαι αρμόδια εγώ για την κυκλοφορία του…
Το email εκδοτικού οίκου:
ekdotikidyαs@yahoogr

Εγκάρδιες ευχές για μια όμορφη μέρα γεμάτη Φως Αγάπης!!!!
Με την εκτίμησή μου  και την αγάπη μου:
Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη
©       
Για περισσότερες πληροφορίες των χαϊκού στο σύνδεσμό μου:
http://logotexnikoperiboli.blogspot.gr/search/label/%CE%A7%CE%B1%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια