Ευχαριστώ όλους εσάς τους φίλους μου !!!!

Ευχαριστώ όλους εσάς τους φίλους μου !!!!




http://logotexnikoperiboli.blogspot.gr/2015/01/blog-post_19.html#more



Ποια-Ποιον  να  πρωτοευχαριστήσω, σε ποιον –ποιαν να ανοίξω την αγκαλιά μου και να  χωρέσετε όλοι μέσα της;
Δεν έχω λόγια ειλικρινά ,παρά  δάκρυα ευγνωμοσύνης, που μετά από μια μακρόχρονη αποχή από το Φβ ,λόγω μιας επέμβασής μου και ευτυχώς όλα πήγαν καλά, δεν με λησμονήσατε όλοι εσείς οι αληθινοί φίλοι της καρδιάς μου.
Ευχαριστώ θερμά για τα τηλεφωνήματά σας , τα μηνύματά σας στο κουτάκι ενδοεπικοινωνίας  στο  
email μου, τα συγκινητικά σας λόγια ,την αγάπη και την στήριξή σας στις δύσκολες στιγμές που πέρασα….
 Ευχαριστώ και όλους εσάς ,που θυμηθήκατε την γιορτή μου, παρόλη την απουσία μου τόσο καιρό,  και θέλω να σας πω πως το πιο όμορφο το πιο θεϊκό το πιο πολύτιμο  δώρο, είναι η φιλία …
Χωρίς αυτήν είμαστε  πραγματικά μόνοι…
Στις δύσκολες στιγμές που διανύει ο Ελληνισμός πρέπει και πάλι να κατανοήσουμε πως με την αγάπη, την ενότητα ,την ομοψυχία και την αληθινή ουσιαστική φιλία με  κύριο γνώρισμά της την ανιδιοτέλεια και την αγάπη άνευ όρων,  μπορούμε να καταφέρουμε πολλά…
«Ανήκουμε στο εμείς και όχι στο εγώ…»
 Σε όλους εσάς αφιερώνω  αποσπάσματα από την ποιητική μου συλλογή «Τα χαικού μιας ολονυχτίας»,που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2014 
 και ένα αντιπροσωπευτικό ποίημα για   τους φίλους του Χόρχε  Λουίς Μπόρχες 
 







Ta xaikoy  μιας ολονυχτίας:




Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Ρένα μου καλημέρα και καλωσορισες κοριτσι μου ξανά στο διαδίκτυο Γερή,, δυνατή και να αγκαλιάζεις με τη λογοτεχνική σου ανάσα όλες τις καρδιές ....Καλωσόρισες ξανά ..ΦΙΛΗ μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή