«Το πρώτο ουσιαστικό φως του Έρωτα» του Διονύση Καρύδη

«Το πρώτο ουσιαστικό φως του Έρωτα» του Διονύση Καρύδη





Θυμάμαι τα πρώτα μου βήματα
προτού να' ρθω σε εσένα,
σκούρα, δειλά, εξασθενημένα.

Παθητικός διαβάτης ήμουν της ζωής,
δε ντρέπομαι να το ομολογήσω,
ως που φανερώθηκε
το θαύμα σου στη διαδρομή μου,
ίσα όπως το σθένος βρίσκουν κάποια λουλούδια
και φυτρώνουνε, καρποφορούνε
και ανθίζουνε
καταμεσής του αγιαζιού
και του σκληρού του χειμώνα σώματος

Σου δέομαι και σε ευχαριστώ που ήρθες

Σε ευχαριστώ που έγινες
ο ερωτικός επίγειος αρχάγγελος
της πορείας μου,
των προσευχών,
των ποιημάτων μου,
απάνεμο που είναι το σώμα σου λιμάνι
για το δικό μου σώμα

Δε ξέρω που θα οδηγήσει το μαζί,
γνωρίζω ότι το φως πολύ δύσκολα,
πολύ δύσκολα το λησμονείς

Εσύ φως μου είσαι λοιπόν,
το πρώτο ουσιαστικό φως του Έρωτα

Ο κάτωθι  πίνακας ζωγραφικής είναι του  Salvador Dali:






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια