Τα πιο επικίνδυνα ψέματα , που μας εμποδίζουν να αυτοπραγματωθούμε του Anthony Iannarino

Τα πιο επικίνδυνα ψέματα , που μας εμποδίζουν να αυτοπραγματωθούμε του Anthony Iannarino







Μερικά ψέματα είναι τόσο περιοριστικά και τόσο επικίνδυνα για την  προσωπική μας επιτυχία ,που πραγματικά  είναι τροχοπέδη στην προσωπική μας ανάπτυξη  και  πνευματική μας  ολοκλήρωση.
Ας δούμε μερικά:


Α) Δεν είμαι
Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα περιοριστικής πεποίθησης από αυτήν που ξεκινά με «Δεν είμαι…». Μπορείτε να ολοκληρώσετε την πρόταση επιλέγοντας από ένα ατελείωτο αριθμό φράσεων, όπως «έτοιμος/η», «αρκετά έξυπνος/η», αρκετά πλούσιος/α», «αρκετά όμορφος/η» κ.ά. Αυτό το είδος περιοριστικής πεποίθησης αποτελεί έκφραση του φόβου σας.
Β) Είμαι
Χρησιμοποιείτε τη συγκεκριμένη πεποίθηση για να απαλλάξετε τον εαυτό σας από την ανάληψη ευθύνης και να «βαφτίσετε» λογικό οτιδήποτε δεν επιθυμείτε να αλλάξετε. Συνήθως προηγείται λέξεων όπως «καπνιστής», «αναβλητικός», «απαίσιος πωλητής», ή «πολύ ευέξαπτος».
Γ) Δεν μπορώ
Αυτή η πεποίθηση σας αποτρέπει από το να κάνετε πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε, που ήσασταν πρόθυμοι να προσπαθήσετε ή να μάθετε. Μπορεί να πείτε «δεν μπορώ να σηκωθώ αρκετά νωρίς το πρωί για να κάνω ασκήσεις» ή «δεν μπορών να παρακινήσω τον εαυτό μου». Σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος, μπορεί και ένας άλλος άνθρωπος να μάθει να το κάνει.
Δ) Είναι πολύ αργά
Το έχετε ακούσει αυτό με την φράση «είμαι πολύ μεγάλος για να ξεκινήσω καινούρια καριέρα» ή «εύχομαι να το είχα κάνει όταν ήμουν νεότερος». Μπορεί, για παράδειγμα, να πείτε «έπρεπε να είχα πάει πανεπιστήμιο». Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είναι αργά να ζήσετε τη ζωή που θέλετε ή να κάνετε όλα αυτά που ονειρεύεστε.
Ε) Φταίει κάποιος άλλος
Αυτό είναι το αγαπημένο μου. Είναι παρόμοιο με τη φράση «δεν φταίω εγώ, αλλά εσύ». Φταίει η κυβέρνηση, οι τραπεζίτες, τα επιχειρηματικά συμφέροντα, οι γονείς σας, ο δάσκαλός σας, η αστυνομία, οι γείτονες ή απλά «αυτοί». Είσαστε αδύναμοι μπροστά στους ισχυρούς του κόσμου, άρα γιατί προσπαθείτε;
Ζ) Δεν έχω
Αυτή είναι η πεποίθηση που λέει ότι δεν είστε αρκετά καλοί ή ότι κάτι σας λείπει. «Δεν διαθέτω τη σωστή εκπαίδευση, αρκετά χρήματα, ταλέντα, γνωριμίες, φίλους ή ικανότητες». Στην πραγματικότητα, γεννηθήκατε με την ικανότητα να είστε δημιουργικοί και να διαμορφώνετε τη ζωή όπως σας αρέσει.
Είναι αλήθεια ότι ενδεχομένως είναι δύσκολο να αγνοήσετε αυτές τις πεποιθήσεις ή να τις αντικαταστήσετε με άλλες που σας δυναμώνουν, όμως είναι πολύ πιο εύκολο από το να ζείτε μία ζωή «λιγότερη» από αυτή που θα μπορούσατε να έχετε.

*Ο Anthony Iannarino είναι managing director της συμβουλευτικής εταιρείας B2B Sales Coach & Consultancy και επιστημονικός συνεργάτης του School of Management and Leadership του Capital University.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια