Ανέκδοτα , γιατί το γέλιο κάνει καλό στην υγεία!!!! -15 Ιατρικά ανέκδοτα-

Ανέκδοτα , γιατί το γέλιο κάνει καλό στην υγεία!!!! -15 Ιατρικά ανέκδοτα-



Έχουμε τονίσει σε αυτό το ιστολόγιο , πως το γέλιο κάνει καλό στην υγεία  !!!
Και αυτή εδώ η στήλη θα σας κάνει να γελάσετε για μια ακόμη φορά με την καρδιά σας …
Αυτή τη φορά  με  ιατρικά ανέκδοτα , που σίγουρα θα σας χαρίσουν γέλιο το αντίδοτο της κατάθλιψης σήμερα, που είναι η  παγκόσμια νόσος της εποχής μας…
Καλή ανάγνωση!
 
15 Ιατρικά ανέκδοτα: 


1ο  ανέκδοτο :
Σ’  ένα παγκόσμιο  ιατρικό επιστημονικό συνέδριο συγκεντρώθηκαν όλοι οι  γιατροί από όλες τις ειδικότητες για να παρουσιάσουν τις έρευνές τους.
Ένας κτηνίατρος  έκανε ένα πείραμα σε ένα βάτραχο και αποφάσισε να μοιραστεί  τα αποτελέσματα  της έρευνάς του στην αίθουσα διαλέξεων:
Παίρνει λοιπόν ένα βάτραχο και του δίνει την εντολή:
- Πήδα!
Ο βάτραχος πηδάει.
Το κόβει το ένα πόδι ο επιστήμονας…
- Πήδα, λέει.
Ο βάτραχος πηδάει.
Του κόβει και το δεύτερο πόδι…
- Πήδα, λέει στον βάτραχο.
Ο βάτραχος πηδάει.
Του κόβει και το τρίτο πόδι…
- Πήδα, λέει στον βάτραχο.
Ο βάτραχος πηδάει.
Του κόβει και το τέταρτο πόδι…
- Πήδα, λέει στον βάτραχο.
Τίποτε ο βάτραχος.
- Πήδα! λέει ο επιστήμονας πιο δυνατά…
Τίποτε ο βάτραχος.
- Πήδα, λέει φωνάζοντας πια ο επιστήμονας…
Τίποτε ο βάτραχος.
- Αυτή είναι η τρομερή διαπίστωση κύριοι, λέει ο επιστήμονας στο κοινό του.
 Εάν κόψουμε και τα τέσσερα πόδια από έναν βάτραχο, ο βάτραχος κουφαίνεται.
2ο ανέκδοτο δεύτερο:
-Γιατρέ μου  έχω κίτρινα δόντια. Τι να κάνω;
- Τι να σας πω φορέστε καφέ γραβάτα!
3ο  ανέκδοτο:
- Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπάει ακανόνιστα.
- Μην ανησυχείτε. Σε λίγο θα σταματήσει!
4ο ανέκδοτο:
- Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
- Να αποφεύγετε αυτά τα δύο μέρη.
5ο ανέκδοτο:
- Γιατρέ μου, θα ήθελα να έχω και μια δεύτερη γνώμη.
- Βεβαίως! Ελάτε ξανά αύριο.
6ο ανέκδοτο:
Στον οδοντίατρο:
- Πόσα θέλετε γιατρέ, για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι?
- 200 Ευρώ.
- 200 Ευρώ για δουλειά λίγων λεπτών?
- Αν θέλετε, μπορώ να κάνω την εξαγωγή πάρα πολύ αργά…
7ο ανέκδοτο:

Ένας άντρας δεν αισθάνεται καλά, πάει στο γιατρό για τσεκάπ. Έρχεται ο γιατρός με τα αποτελέσματα των εξετάσεων
- Δυστυχώς έχω πολύ άσχημα νεα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει ελάχιστος χρόνος ζωής!
- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;
- Δέκα.
- Δέκα, τι; Μήνες; Βδομάδες; Τι;
- Εννιά… οχτώ… επτά…
8ο ανέκδοτο:
- Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
9ο ανέκδοτο:
Στον ψυχίατρο:
- Γιατρέ, ήμουνα χάλια και προσπάθησα να αυτοκτονήσω με 50 ασπιρίνες.
- Σοβαρά; Και τι έγινε ;
- Μετά τις δυο πρώτες ένιωσα πολύ καλύτερα.
10ο ανέκδοτο:
- Γιατρέ, κάθε φορά που πίνω τσάι με πονάει το δεξί μου μάτι.
- Το κουταλάκι το βγάζετε;
11ο ανέκδοτο:
- Γιατρέ κανείς δε με παίρνει στα σοβαρά.
- Θα αστειεύεστε βέβαια...
12ο ανέκδοτο:
Στον οδοντίατρο.
Γιατρός:
- Μα, μην φωνάζετε, ακόμη δεν άγγιξα το δόντι σας!
- Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου!
13ο ανέκδοτο:
-Γιατρέ πάσχω από αμνησία.
-Τότε θα πληρώσετε προκαταβολικά.
14ο ανέκδοτο:
Στο οδοντιατρείο, η ασθενής:
– Δεν αντέχω τους οδοντογιατρούς, προτιμώ να κάνω ένα παιδί παρά να βγάλω ένα δόντι.
– Αποφασίστε κυρία μου, πρέπει να κανονίσω το ύψος της καρέκλας.
15ο ανέκδοτο:

Γιατρός: Έχετε μία σπάνια αρρώστια, σας συνιστώ να κάνετε πολλά αμμόλουτρα.
Ασθενής: Και με τα αμμόλουτρα θα θεραπευτώ, γιατρέ μου;
Γιατρός: Όχι, τα αμμόλουτρα είναι για να συνηθίσετε την ιδέα του χώματος.


                           


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια