Οι ευχές της Ρένας Τζωράκη για ένα χαρούμενο, ευλογημένο ΠαρασκευοΣαββατοκύριακο, σε όλους εσάς τους αγαπημένους μου αναγνώστες-αναγνώστριες...

Οι ευχές της Ρένας Τζωράκη για ένα χαρούμενο, ευλογημένο ΠαρασκευοΣαββατοκύριακο, σε όλους εσάς τους αγαπημένους μου αναγνώστες-αναγνώστριες...



 

Na  περάσετε όμορφα αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, γιατί η Ζωή είναι τόσο  μικρή, και ταυτόχρονα με τόση Ομορφιά , παρά τις δυσκολίες και τις δοκιμασίες που δεχόμαστε…
Ότι και αν σας βασανίζει, να θυμάστε πως αν στέψετε στο βλέμμα στον Ουρανό, Υπάρχει ένας κοινός Πατέρας για όλους μας, που δεν κάνει διακρίσεις σε φύλα, εθνικότητες και φυλές…

Μια προσευχή, μια ικεσία , μια δοξολογία, απλά  ζητά από τα παιδιά του και είναι πάντα μαζί μας, όλες τις ώρες και μας ακούει.
Απλά ζητά μια καθαρή και γεμάτη ειλικρίνεια καρδιά…
Να θυμάστε πάντα πως ο Θεός, δεν έχει ωράριο γραφείου, είναι διαθέσιμος όλες τις ώρες, όλες τις εποχές, γνωρίζει  όλα μας τα
συναισθήματα και είναι πάντα Παρών, έτοιμος να θεραπεύσει, να παρηγορήσει ,να εμψυχώσει, να εμπνεύσει..
Χαρίζει  Ειρήνη, Σοφία, ισορροπία, πληρότητα και αρμονία…
Και όταν δίνει αυτά τα στοιχεία έχουμε και πλήρη ψυχοσωματοπνευματική υγεία…
Να θυμάστε πως δεν υπάρχει περίπτωση, να στραφείτε στο Θεό, με μια καρδιακή προσευχή και να μην απαντήσει στο αίτημά σας….
«Ζητείτε μου και θα σας δώσω, χτυπήστε μου την πόρτα και θα σας ανοίξω.»
Όσο πιο επείγον είναι το πρόβλημά σας, η δοκιμασία σας,όταν έχετε την προσδοκία, πως  Εκείνος θα ενεργήσει για σας, τόσο πιο εύκολα θα είναι τα αποτελέσματα.

Μια πανίσχυρη προσευχή ,που μας άφησε ο Κύριος Ιησούς , την οποία όσες φορές έχω ανησυχίες και βλέπω άμεσα τα αποτελέσματά της, είναι:
«Ησυχάστε και γνωρίσατε, ότι Εγώ Είμαι ο Θεός.»
Την μοιράζομαι μαζί σας σήμερα με την ευχή να έχετε όλες τις Θεικές ευλογίες , να δεχτείτε την Χαρά και την Χάρη Του και  να έχετε ένα πανέμορφο ΠαρασκευοΣαββατοκύριακο.

Ρένα Τζωράκη

©




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια