Ο Λόγος και η προσευχή της ημέρας , σήμερα 6 Ιουλίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Ο Λόγος και η προσευχή της ημέρας , σήμερα 6 Ιουλίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.






Πόσο σοφά   και αληθινά αυτά τα λόγια του Εκκλησιαστή!!!
Πραγματικά οι θλίψεις και ο πόνος στη ζωή μπορεί να εξωτερικά στη μορφή μας να μας δίνει μια όψη θλιμμένη και   μελαγχολικά τα μάτια μας, μα κερδίζουμε   εμπερίες…
Μέσα από τον πόνο ωριμάζει πνευματικά ο Άνθρωπος και ανέρχεται σε Ουράνια πεδία!!!

Υπάρχουν δυό ειδών λύπες.
Είναι η λύπη για κάτι που χάσαμε αγαπημένο μας πρόσωπο ή στο τομέα των υλικών αγαθών , και για κάτι  που  δεν το κατορθώσαμε , και είναι και η λύπη που προέρχεται από την ενσυναίσθηση κάποιας αμαρτίας , ή της  αποτυχίας μας να ζήσουμε με τον τρόπο .που ευαρεστεί τον Ουράνιο Πατέρα μας.
 Ο Απόστολος Παύλος  γράφει σχετικά  με την λύπη:
«Έτσι αν και σας λύπησα με το γράμμα μου, δεν το μετανιώνω…. Γιατί η λύπη  που   προέρχεται  από τη συναίσθηση του ανθρώπου, ότι δε ζει σύμφωνα με το θέλημα του Θεού παράγει μετάνοια, η οποία οδηγεί στη Σωτηρία, για την οποία δεν μετανιώνει ποτέ κανένας…»

( Β Κορινθίους 7 8-11.)
Θυμάστε τον Τελώνη στην παραβολή του Κυρίου μας με τι πόνο καρδιάς χτυπούσε το στήθος του ζητώντας το έλεος και την συγχώρηση του Θεού;
Και πως ο Θεός είδε την ταπεινωμένη  , ανοιχτή και ειλικρινή καρδιά του και τον συγχώρησε από κάθε αμαρτία…

Αν και συ , όπως και γω νιώθεις λύπη  για κάθε αμαρτία σου- γιατί κανένας μας σε αυτή την ζωή δεν είναι αναμάρτητος ελάτε να προσευχηθούμε μαζί:
Ουράνιε Πατέρα μας σε Ευχαριστώ, που Υπάρχεις στη Ζωή μου.
Σε ευχαριστώ, που με κάλεσες στο δρόμο, που οδηγεί στο Φως το αληθινό της Αιώνιας Ζωής…
Συγχώρεσέ με  για τα αμέτρητα λάθη μου, για τις αμαρτίες , τα πάθη μου, που είναι περισσότερα και από τους κόκκους της άμμου…
Μετανοώ ειλικρινά, με όλη μου την καρδιά.

Ελέησέ με και συγχώρεσέ με.

Πλύνε με το Άγιο  Αίμα της Σταυρικής Θυσίας Σου.
Εργάσου μέσα μου με υπομονή  και τελειοποίησέ με πνευματικά, όπως είναι το Θέλημά Σου.
Στο Όνομά Σου Κύριε Ιησού Χριστέ μου στο ζητάω, γιατί ο Λόγος Σου είναι Ναι και Αμήν!
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας στην Ύψιστη Προστασία του  Κυρίου μας...




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια