Αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες ,διάβασε αυτό το μικρό κείμενο από το Λογοτεχνικό περιβόλι . Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©

Αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες ,διάβασε αυτό το μικρό κείμενο από το Λογοτεχνικό περιβόλι . Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©





Είσαι ανήσυχος;
Λησμόνησες  να αφήσεις στο θεό να τακτοποιήσει το πρόβλημά σου.
Είσαι θλιμμένος;
Λησμόνησες ότι ο Θεός είναι παρηγοριά.
Είσαι γεμάτος κενά και ανασφάλειες;
Λησμόνησες πως ο Θεός σου παρέχει τα πάντα ,γιατί είναι Τα Πάντα.
Είσαι γεμάτος πίκρα  , θυμό, απογοήτευση,  αγανάκτηση;
Λησμόνησες πως ο Θεός είναι Αγάπη…
Ότι κι αν έχεις, όποιο κι αν είναι το πρόβλημά σου,
να θυμάσαι πως με καμία ανθρώπινη βοήθεια δεν λύνεται παρά μονάχα αν αφήσεις το Θεό να εργαστεί  μέσα σου με τον υπερφυή τρόπο ,που Εκείνος μονάχα γνωρίζει, αρκεί να Τον πιστέψεις και να Τον εμπιστευτείς…
Να θυμάσαι πάντα, πως σε κάθε δυσκολία σου, ποτέ ο Θεός δεν σε άφησε μονάχο σου, Εσύ με δική σου θέληση άφησες το Θεό και συμβιβάστηκες με το μάταιο, το φθαρτό , το ανθρώπινο…
Ελάτε όλοι μαζί , να  πούμε την προσευχή της ημέρας και θα δείτε ,πως ο Θεός μας ακούει, εμείς κλείσαμε τα αυτιά μας στους ψιθύρους του Θεού…
Κύριε Ιησού Χριστέ μου,
Δεν έχω κανέναν αυτή την ώρα να με ενισχύσει, παρά μονάχα Εσένα.
Έρχομαι κοντά Σου, γιατί Είσαι ο μόνος, που μπορεί να μεσολαβήσει ανάμεσα στον Πατέρα και σε μένα…
Εσύ που με γνωρίζεις , όπως εγώ δεν γνωρίζω τον εαυτό μου,
βγάλε με  από το αδιέξοδο, που βρίσκομαι…
Απελευθέρωσέ με από όλη την αρνητική ενέργεια στο Όνομά Σου Κύριε Ιησού Χριστέ το ζητάω,
γιατί εσύ μας  είπες, πως ότι ζητήσουμε στο Όνομά Σου θα το κάνεις.
Δυνάμωσε την Πίστη μου Σε Σένα.
Φώτισε τα σκοτάδια του νου μου
και βάλε με κάτω  από τις φτερούγες της Αγάπης Σου.
Συμπλήρωσε τα κενά μου , όπως εσύ θέλεις,
και κάλυψέ με Κύριέ μου με το Άγιο Αίμα της  σταυρικής Θυσίας Σου…
Ενίσχυσέ με Κύριέ μου, τούτη την ώρα της αδυναμίας,
τούτη την ώρα της πτώσης,
της ταραχής,
τούτη την ώρα που έχασα την ελπίδα και όλα μοιάζουν ζοφερά,
δώσε μου το χέρι Σου και σήκωσέ με…
Ω Κύριε πιστεύω Σε Σένα,
Πιστεύω πως για μένα θυσιάστηκες επάνω στο Σταυρό,
για να μπορώ να σηκώνω τώρα το βλέμμα μου
 και να ανασταίνεται η Ψυχή μου…
Αγιασμένο το Θείο Όνομά Σου εις τους Αιώνες των Αιώνων  Αμήν….
Ρένα Τζωράκη©
 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια