Η προσευχή της ημέρας σήμερα 4 Δεκεμβρίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη© «Για μεταμόρφωση και αλλαγή.»

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 4 Δεκεμβρίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη© «Για μεταμόρφωση και αλλαγή.»







Κύριε Ιησού μου,
έρχομαι ταπεινά μπροστά στα πόδια Σου, να ζητήσω συγγνώμη για όλη τη ζωή μου.
Τα πάθη μου, τα αμαρτήματά μου ξεπερνούν και τους κόκκους της άμμου.
Δεν είναι υπερβολή Κύριε, είναι επίγνωση και κυριολεξία.
Έρχομαι ζητώντας το αναμάρτητο αίμα Σου, να με ξεπλύνεις από όλα εκείνα τα αρνητικά συναισθήματα, που με εμποδίζουν να έρθω στο Φως, την Αλήθεια και την Αγάπη Σου.
Κύριέ μου , σε αγαπώ και σου ζητώ ταπεινά με τα δάκρυα της ψυχής και της καρδιάς μου την συγγνώμη μου.
Κύριέ μου , δέξου με και πάλι στην αγκαλιά Σου.
Άκουσε την κραυγή της ικεσίας μου και  θεράπευσε τις πληγές μου, που μόνος μου προξένησα στον εαυτό μου όσο καιρό  περιπλανιόμουν μακριά Σου αναζητώντας  τα πρόσκαιρα , τα εφήμερα, τα φθαρτά…
Θεράπευσέ με, συμπλήρωσε τα κενά μου, μεταμόρφωσε αυτή την κάμπια , που κρύβεται μέσα μου σε όμορφη πεταλούδα , για να πετάξει στον Ουρανό της  Λυτρωτικής Αγάπης  Σου...

Ω Κύριε, βάλε μέσα μου την Αγάπη Σου για όλα.
Να αγαπήσω όπως Εσύ αγαπάς και να μισήσω κάθε αμαρτία, που προέρχεται από το Σκοτάδι.
Βάλε  μέσα μου , το Ιερό Δέος Σου, τον Άγιο Φόβο Σου, να τηρώ τις θείες εντολές Σου , για να μπορώ να σου δώσω όλη μου την καρδιά, όλη μου την Ψυχή, όλη μου την Διάνοια και όλο μου το Πνεύμα, γιατί Σε Σένα ανήκουν Κύριέ μου.
Είσαι ότι πολυτιμότερο έχω στη Ζωή μου, Είσαι Το Φως, που φωτίζει τα σκοτάδια μου, τους δρόμους μου, την πλάνη μου…
Μη με αφήσεις Κύριε…
Μη με αφήσεις ούτε στιγμή να φύγω από Σένα.
Σου ανήκω ολοκληρωτικά.
Είσαι Το Άλφα και το Ωμέγα της Ζωής μου…
Μη με αφήσεις στιγμή να ξεμακρύνω από Σένα.
Πάρε το θέλω το δικό μου,το ανθρώπινο και χοϊκό και κάνε το Δικό Σου Θέλημα στη Ζωή μου…
Ευλόγησέ με Κύριε Ιησού μου,
και βοήθησέ με από τώρα στο εξής να είμαι Ένα με ΕΣΕΝΑ…
Ευλογημένος να Είσαι στους Αιώνες των Αιώνων …
Δοξασμένο το Πανάγιο Όνομά Σου!
Αμήν!

Ρένα Τζωράκη©



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια