Πρότυπο ευχών για την γιορτή του Πατέρα, σήμερα Κυριακή 18 Ιουνίου 2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Πρότυπο ευχών για την γιορτή του Πατέρα, σήμερα Κυριακή 18 Ιουνίου 2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.



Γιορτή του πατέρα σήμερα και το Λογοτεχνικό περιβόλι νιώθει την ανάγκη να στείλει σε όλους τους μπαμπάδες του κόσμου τις ευχές του για χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!
Ιδιαίτερες ευχές, μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ θα στείλω στον πατερούλη μου τον Γιώργο Τζωράκη, για τις αρχές που μου έδωσε και την Αγάπη του όλα αυτά τα χρόνια !
Χρόνια πολλά μπαμπά μου γεμάτα ευλογίες, υγεία και χαρά γιατί το αξίζεις!
Πατέρα μου σ’ αγαπώ πολύ!
Δέξου τις ευχές μου αυτή την ημέρα της γιορτής σου μαζί με ένα μεγάλο της ψυχής ευχαριστώ, για τις Αξίες, που μου έδωσες, για την αγάπη σου, στις δύσκολες και ευχάριστες στιγμές της ζωής μου, γιατί για μένα  είσαι η πρώτη και αληθινή αγάπη της ζωής μου.

Σου εύχομαι να ζήσεις πολλά χρόνια ακόμα και να καμαρώσεις τα παιδιά και τα εγγόνια σου, όπως επιθυμείς και είναι μέσα στο Θέλημα του Ουράνιου πατέρα μας!
Η κόρη σου:
Ρένα Τζωράκη



 Η  ημέρα του πατέρα ονομάζεται η ετήσια κινητή εορτή προς τιμήν του πατέρα, των πατρικών δεσμών και γενικά της επιρροής των πατέρων στην κοινωνία.
Γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου σε πολλές χώρες παγκοσμίως, αν και σε ορισμένες χώρες η ημερομηνία μπορεί να διαφέρει. Θεωρείται συμπληρωματική εορτή μαζί με τη γιορτή της μητέρας.  Μην χάσετε την ευκαιρία να τους ευχηθείτε  Χρόνια πολλά και να τους δώσετε μια τρυφερή αγκαλιά για όλα όσα σας έδωσε μέχρι τώρα!
Ακολουθούν ευχές πρότυπα , για να τις χρησιμοποιήσετε σε κάρτες…

1. Ακριβέ μου πατέρα ποτέ και τίποτα δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει την αγάπη σου. Σ΄ αγαπώ πολύ. Χρόνια σου πολλά!
2. Αγαπημένε μου πατέρα εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και δυνατός. Χρόνια πολλά!
3. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σεβαστό από εσένα πατέρα. Σ΄ αγαπώ.
4. Χρόνια πολλά από το παιδί που σου άσπρισε τα μαλλιά
5. Είσαι τόσο τρομερός πατέρας που έβγαλες εμένα! Μπράβο σου και Χρόνια σου πολλά μπαμπά!!
6. Καλέ μου πατέρα σ΄ ευχαριστώ που στάθηκες κοντά μου στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Χρόνια σου πολλά!
7. Καλέ μου πατέρα πάντα θα με συντροφεύουν οι συμβουλές που με τόση αγάπη μου δίδαξες. Θα σε  αγαπώ για πάντα. Χρόνια πολλά!
8. Μπαμπά, το ξέρω πως είσαι σούπερ ήρωας στα κρυφά . Δεν ξέρω, όμως , ποιος από όλους! Χρόνια σου πολλά !
9. Μπαμπακουλή μου γλυκέ, σου ΄φερα έναν κεφτέ. Να τον φας για την γιορτή σου, να γεμίσει η ψυχή σου!
10. Πατέρα μου με ανάθρεψες, με δίδαξες, με έμαθες, με μεγάλωσες. Αν ποτέ με χρειαστείς θα είμαι δίπλα σου. Χρόνια σου πολλά!
11. Πατερούλη μου, σ΄ ευχαριστώ που υπάρχεις για να μου δίνεις κουράγιο και δύναμη να προχωρώ στη ζωή. Να είσαι πάντα υγιής και δυνατός. Χρόνια πολλά!
12. Τα λόγια είναι φτωχά για να αντικαταστήσουν αυτά που νοιώθω για σένα, πατέρα. Θα σε  αγαπώ για πάντα. Χρόνια πολλά!
13. Χρυσέ μου πατερούλη η αγάπη μου και η σκέψη μου θα είναι πάντα κοντά σου.
14. Καλέ μου πατέρα ξέρω ότι πάντα μπορείς να με καταλάβεις, ακόμα και αν ποτέ δεν σου εξήγησα. Σ΄ αγαπώ πολύ. Χρόνια πολλά!





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια