Η ηθοποιός Καίτη Φίνου αποχαιρέτησε με το δικό της τρόπο τη Νανά Καραγιάννη με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα για την νευρική ανορεξία…

Η ηθοποιός Καίτη Φίνου αποχαιρέτησε με το δικό της τρόπο τη Νανά Καραγιάννη με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα για την νευρική ανορεξία…




 Η Νανά Καραγιάννη δεν είναι πλέον στη ζωή....

Η Καίτη Φίνου αποχαιρέτησε την Νανά Καραγιάννη με ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook.

Η ανάρτηση της Καίτης Φίνου για τη Νανά Καραγιάννη:

«Πείτε μου τώρα γιατί θέλησε αυτό το όμορφο κορίτσι ν’ «αυτοκτονήσει»…

Έξυπνη νέα όμορφη με μέλλον μπροστά της… και να τα περιοδικά να μιλούν ποιά είναι τα τέλεια κορμιά, να η τηλεόραση που ήθελε πολύ αδύνατες για να «γράφουν» στον φακό καλύτερα… πολύ ήθελε;

Νευρική ανορεξία. Είναι θάνατος για πολλές κοπέλες αν δεν δουν την πραγματικότητα στον καθρέφτη τους. Ας τους γίνουν παράδειγμα οι φωτογραφίες.

Καλό ταξίδι», έγραψε η Καίτη Φίνου.
Σημείωση:
Η Νανά Καραγιάννη, δεν είναι πλέον στη ζωή.
Νεκρή στο διαμέρισμά της, στο κέντρο της Αθήνας, βρέθηκε η Νανά Καραγιάννη. Η τηλεπαρουσιάστρια έδινε πολύχρονη μάχη με την ανορεξία, ενώ είχε νοσηλευθεί αρκετές φορές σε νοσοκομείο.
Το άψυχο κορμί της βρήκε η αστυνομία μετά από τηλεφώνημα συγγενή της, ο οποίος δεν είχε επικοινωνία μαζί της τις τελευταίες ώρες και είχε ανησυχήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες το άψυχο σώμα της βρέθηκε στο κρεβάτι και δεν υπήρχαν ίχνη εγκληματικής ενέργειας. 
Η τελευταία της ανάρτηση στο facebook έγινε το πρωί της Δευτέρας και αυτό ήταν που ανησύχησε τον συγγενή της.
Ήταν μόλις 38 ετών.
«Ψυχολογικοί λόγοι με έσπρωξαν στη νευρική ανορεξία»
«Δίνω την πιο ουσιαστική μου μάχη. Το γιατί είναι ένα βαθύ θέμα που αφορά στιγμές μου πολλά χρόνια πίσω και δεν έχει να κάνει με το πώς θα χωρέσω στο μπικίνι. Ποτέ δεν είχα ζυγαριά στο σπίτι μου. Πήρα όταν ξεκίνησε αυτή η ιστορία και έπρεπε να παρακολουθώ το βάρος μου, από την αντίθετη μεριά πλέον. Δεν ξεκίνησε πάντως γιατί αισθάνθηκα πως ήμουν η καλλονή που έπρεπε να προσέχει τις αναλογίες της. Οι λόγοι ήταν ψυχολογικοί και αφορούσαν προβλήματα που “κουβαλούσα” από την παιδική μου ηλικία και ποτέ δεν αντιμετωπίστηκαν. Στα παιδικά μου χρόνια δεν ένιωσα ποτέ αποδοχή ούτε ιδιαίτερη αγάπη», είχε πει σε παλιότερη συνέντευξή της.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια