Η προσευχή της ημέρας σήμερα 15 -9-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 15 -9-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.



 Ω Κύριε πόσο πολύ σ’ αγαπώ!
Συγχώρεσέ με τον ατελή και αδύναμο…
Συγχώρεσέ μου την αμαρτωλή μου φύση και την ροπή μου στην αμαρτία…
Δεν υπάρχει στιγμή να μην αμαρτάνω Κύριε, είτε στα λόγια, είτε στις πράξεις , είτε στην διάνοια…
Συγχώρεσέ με σε παρακαλώ!
Ευθυγράμμισε το νου μου  στο Δικό Σου Νου.
Την καρδιά μου στη δική Σου καρδιά, και χάρισέ μου τη Σοφία Σου, τη φρόνησή Σου,  τη Σύνεσή Σου, την ευγένεια και την κατανοήσή Σου, την γλυκύτητα των Λόγων Σου…
Κύριε σε εκζητώ με όλη μου τη δύναμη, την καρδιά και το νου στη ζωή μου.
Άγγιξέ με, φώτισέ με, καθοδήγησέ με, μη με αφήσεις και τούτη τη μέρα   να αφεθώ στην πλάνη και στο αιώνιο σκοτάδι.
Έχω ανάγκη το άγγιγμά Σου, γίνε η ράβδος μου, η βακτηρία μου, ο φωτισμός του νοός μου.
Σ’ αγαπώ Κύριε και βοήθησέ με ως το τέλος της  επίγειας ζωής μου να είμαι ενωμένος μαζί σου!
Κράτησε την πίστη μου θερμή μέχρι τέλους και κάνε με εκτελεστή των λόγων Σου και όχι απλό ακροατή!
Σε προσκυνώ εν ‘ Πνεύματι Κύριε ,γιατί Εσύ Είσαι ο Κύριος και Ο Θεός μου και Σε Σένα ανήκει η Δόξα η τιμή, η προσκύνηση!
Ευλογημένος ας Είσαι εις τους Αιώνες…
Αμήν!



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια