Η Προσευχή της ημέρας σήμερα Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Η Προσευχή της ημέρας σήμερα Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.


Κύριε, Ιησού Χριστέ,
έρχομαι μπροστά Σου στον άγιο Θρόνο της Αγάπης Σου,
να σε ευχαριστήσω, που ήρθες στη ζωή μου.
Σε ευχαριστώ, που κατοικείς μέσα μου,
που νιώθω την Ειρήνη Σου,
ακόμα κι όταν γύρω μου υπάρχουν ανεμοθύελλες και καταιγίδες…

Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, που με κάλεσες,
εμένα τον αδύναμο και ατελή…
Ναι Κύριέ μου, σου ανήκω ολοκληρωτικά!
Ανέλαβε και την σημερινή μου ημέρα σε παρακαλώ!
Να είμαι ενωμένη μαζί σου, όπως Εσύ ήσουν ενωμένος με τον Ουράνιο Πατέρα μας, κατά την διάρκεια της επίγειας ζωής Σου…
Ανέλαβε την Διάνοιά μου, την Καρδιά, την Ψυχή, το Πνεύμα και το Σώμα μου και γίνε Εσύ ο φωτισμός στα σκοτάδια μου…
Τη Σοφία Σου ζητώ , την Φρόνησή Σου και τη Σύνεσή Σου και τούτη τη μέρα !
Την καρδιά Σου να αισθάνομαι όλο τον κόσμο Έναν χωρίς διακρισεις και αμεροληψίες…
Ω ! Κύριέ μου πόσο σ’ αγαπώ!
Μάθε με κάθε μέρα να σ’ αγαπώ και να Σε εμπιστεύομαι!
Κράτησέ με ως το τέλος ενωμένο μαζί Σου και μην αφήσεις ετούτη την ψυχή να χαθεί!
Ελέησέ με Κύριέ μου , κατά το Μέγα Έλεός Σου!
Κράτησέ με κοντά Σου,  να τρέφομαι από το Λόγο Σου,
και  βοήθησέ με να ξοδέψω όλη τη ζωή μου για Σένα!
Δοξασμένο το Άγιο Όνομά σου εις τους αιώνες των αιώνων Αμήν!






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια