Μικρές σκέψεις- σαν προσευχές ,σήμερα Τρίτη 26-9-2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη , κοιτώντας την εικόνα του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού με το ακάνθινο στεφάνι…

Μικρές σκέψεις- σαν προσευχές ,σήμερα Τρίτη 26-9-2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη , κοιτώντας την εικόνα του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού με το ακάνθινο στεφάνι…


 
 Σαν κοιτώ την  μορφή  Σου Κύριέ μου,
πόσο πολύ συγκινούμαι!
 Στα μαρτύριά Σου, στα Πάθη Σου,
στο αγκάθινο στεφάνι Σου, στο μαστίγωμα, στο χλευασμό,
στην  Σταυρική Θυσία Σου,
Στο  πολύτιμο Αίμα Σου για μένα!
Για μένα τον αμαρτωλό, που εγώ έπρεπε να είμαι στη θέση Σου…
Ω Κύριέ μου, δέξου τα δάκρυα της Αγάπης μου για Σένα,
συγχώρεσέ με τον αμαρτωλό και βοήθησέ με ,
ως  το τέλος της επίγειας ζωής μου,
να μην λησμονήσω το τι έκανες αληθινά για μένα,
από πού με έβγαλες,
για να περάσω στη Λύτρωση
Ω Ιησού μου σε ευχαριστώ!
Σε προσκυνώ εν πνεύματι σε Δοξολογώ,
σε ευλογώ, γιατί Εσύ Είσαι ο Κύριος και ο Θεός μου,
Εσύ ο Κύριος των Δυνάμεων,
Ο Θεός της Σωτηρίας,
Θεός της Ίασης,
Ο μόνος αναμάρτητος Υιός του Υψίστου
και Σε Σένα ανήκει όλη Η Δόξα!
Δόξα, Δόξα , Δόξα Σε Σένα Κύριε,
τον Άγιο Θεό και Σωτήρα του χοϊκού ανθρώπου…



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Κύριέ μου,
Πόσο πολύ σε Ευχαριστώ!
 Πιο όμορφη από το πιο  όμορφο όνειρο
είναι τώρα η Ζωή μου
μαζί Σου…
Είναι τόσο ζωντανή,
 τόσο πραγματική η Παρουσία Σου στην κάθε μου μέρα!
Κράτησέ με κοντά Σου,
να τρέφομαι από το Λόγο Σου,
μέχρι την τελευταία πνοή μου
Σωτήρα μου!


 Καλή συνέχεια στην ημέρα σας με τις θερμές ευχές μου για μια ευλογημένη Τρίτη , με την γλυκιά Παρουσία του Ιησού Χριστού στην  κάθε στιγμή  μας!
Ρένα Τζωράκη©

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια