Η προσευχή και ο Λόγος της ημέρας σήμερα 28 Σεπτεμβρίου 2017. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Η προσευχή και ο Λόγος της ημέρας σήμερα 28 Σεπτεμβρίου 2017. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.



Κύριέ μου,
 Σωτήρα , Δάσκαλε, και  Αιώνιε Σύντροφέ μου,
 για άλλη μια φορά  δέξου το ευχαριστώ μου,
που με κάλεσες να σε γνωρίσω,
που ανοίγεις τα πνευματικά μάτια μου
και φωτίζεις τα σκοτάδια του πνεύματός μου,
που προχωρώ στη Ζωή με το Λόγο Σου,
αυτός είναι ο Φάρος μου,
ο Οδοδείκτης  μου,
η Χαρά της Ζωής μου…
Σε ευχαριστώ πολύ , που με γεμίζεις με το Πνεύμα Σου
και εκβάλλω το Φόβο, την ανησυχία, τις μέριμνες της καθημερινότητας…
Σε ευχαριστώ , που μπήκες στη Ζωή μου
και άνοιξες τα ερμητικά παραθυρόφυλλα της καρδιάς μου…

Σε ευχαριστώ που Υπάρχω,
που Ζω, αναπνέω, για Σένα!

Κύριέ μου, το Λόγο Σου,
–  το αθάνατο Ύδωρ της  Ζωής-

ζητώ σα διψασμένο ελάφι…
Εκείνο το Λόγο, που έχει τη Δύναμη,
να ζωοποιήσει πνεύματα,
να αναστήσει  τις ψυχές,
να αλλάξει τις καρδιές,
να σώσει  από  τον πνευματικό λήθαργο,
και την αιώνια απώλεια…
Δώσε μου την όρεξη και την άγρυπνη διάθεση ,
να τον μεταδίδω με τα λόγια μου,
αλλά κυρίως με την αναγεννημένη ζωή μου! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Και να θυμάστε το κατά Ματθαίον ιζ 19-20:



 Καλή συνέχεια στην ημέρα σας!
 Ρένα Τζωράκη©


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια