" Για τις αναπάντητες προσευχές" - μικρές σκέψεις και προβληματισμοί», από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη© με μια μικρή προσευχή σήμερα 24 Οκτωβρίου 2017, σε όλους εσάς τους αναγνώστες μου….

" Για τις αναπάντητες προσευχές" - μικρές σκέψεις και προβληματισμοί», από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη© με μια μικρή προσευχή σήμερα 24 Οκτωβρίου 2017, σε όλους εσάς τους αναγνώστες μου….







Οι αναπάντητες προσευχές για τον πιστό άνθρωπο είναι  μια πηγή ευλογιών…
Κι όμως οι περισσότεροι από εμάς δεν το γνωρίζουμε.

Χάνουμε την υπομονή μας, την ελπίδα μας, την πίστη μας και προπάντων την εμπιστοσύνη μας σε Κείνον, που μας άφησε τα θεία λόγια Του που είναι Αλήθεια:
" Κι ό,τι ζητήσετε στο όνομά μου, θα το κάνω, ώστε η δόξα του Πατέρα να φανερωθεί μέσω του Υιού. Αν ζητήσετε κάτι στο όνομά μου, εγώ θα το πραγματοποιήσω."

Η προσευχή στο όνομα του Ιησού  Χριστού,
διδάσκεται στο  Ευαγγέλιο Κατά Ιωάννη 14:13 14.
Μερικοί εσφαλμένα εφαρμόζουν αυτό το εδάφιο πιστεύοντας ότι λέγοντας :
" Στο όνομα του Ιησού Χριστού",
στο τέλος της προσευχής ο Θεός πάντα δίνει ό,τι του ζητάμε.
Αυτό είναι βασικά χρήση της λέξης « στο όνομα του Ιησού» σαν μια μαγική συνταγή.
Αυτό είναι απολύτως αντιβιβλικό!

 
Προσευχή στο όνομα του Ιησού σημαίνει,
ότι προσευχόμαστε με τη δική Του εξουσία και ζητάμε από τον ουράνιο Πατέρα να ενεργήσει στις προσευχές μας γιατί ερχόμαστε στο όνομα του Υιού Του, του Ιησού. Προσευχή στο όνομα του Ιησού σημαίνει προσευχή σύμφωνη με το θέλημα του Θεού,
« Και να γιατί έχουμε εμπιστοσύνη και θάρρος απέναντι στο Θεό: Αν του ζητήσουμε κάτι σύμφωνο με το θέλημά Του, μας ακούει. Έτσι, ξέροντας ότι ακούει τα αιτήματά μας, είμαστε βέβαιοι πως θα εκπληρωθούν»
 ( Α` Ιωάννη 5:14-15). 
Προσευχή στο όνομα του Ιησού σημαίνει προσευχή που τιμά και δοξάζει τον Ιησού.
Λέγοντας «στο όνομα του Ιησού» στο τέλος μιας προσευχής δεν είναι μια μαγική συνταγή. Αν αυτό που ζητάς ή λες στην προσευχή δεν είναι για τη δόξα του Θεού και σύμφωνο με το θέλημά Του, δεν έχει νόημα να πεις « στο όνομα του Ιησού». Το να προσεύχεσαι ειλικρινά στο όνομα του Ιησού και για τη δόξα Του, αυτό είναι σημαντικό, κι όχι το να χρησιμοποιείς συγκεκριμένες λέξεις στο τέλος της προσευχής. Δεν είναι οι λέξεις που μετράνε στην προσευχή, αλλά το κίνητρο πίσω από την προσευχή. Το να προσεύχεσαι για πράγματα που είναι σε συμφωνία με το θέλημα του Θεού είναι η ουσία της προσευχής στο όνομα του Ιησού.
Πολλές φορές ζητάμε από το Θεό δύναμη, για να κατορθώσουμε μεγαλύτερα πράγματα στη ζωή μας.
Εκείνος όμως μας αφήνει στην αδυναμία μας, για να πραγματοποιήσουμε καλύτερα πράγματα.
Του ζητάμε πλούτη και υλικά αγαθά, για να κατακτήσουμε τη ζωή.
Μας αφήνει όμως στη φτώχεια, για να φιλοσοφήσουμε επάνω στη ζωή.
Του ζητάμε ισχύ, για να γίνουμε ανεξάρτητοι, και ο Θεός μας αφήνει σε αδυναμία για να είμαστε απόλυτα εξαρτημένοι από Αυτόν.
Έτσι απαντά στις φαινομενικά, με τα ανθρώπινα μάτια μας αναπάντητες προσευχές μας.
Δεν ξέρει κανείς για  ποιο οφείλει μεγαλύτερη ευγνωμοσύνη στο Θεό.
Για τα αιτήματα που μας ικανοποιεί ή για εκείνα που αφήνει αναπάντητα;
Ένα μονάχα γνωρίζω από την μικρή εμπειρία μου στη Ζωή και όλα όσα έχω ζητήσει και έχουν εκπληρωθεί και για όλα εκείνα που έμειναν αναπάντητα.
Ο Κύριος έχει ένα καλύτερο σχέδιο, από εκείνο που έχω εγώ, γιατί εγώ δρω με βάση το ανθρώπινο, το χοικό μου και εφήμερο στοιχείο και Εκείνος δρα με ανιδιοτελή Αγάπη, Σοφία, Σύνεση , Διάκριση και Δικαιοσύνη και  με ένα σχέδιο που είναι ωφέλιμο για την Δική Του Δόξα και που σε οδηγεί στην Δική Του Αλήθεια και Αιωνιότητα!
Δοξασμένο το Θείο Όνομά Του!
Ολοκληρώνοντας , θα κλείσω με την προσευχή της ημέρας και τον τίτλο της "Ζήτησα"

Ζήτησα από τον Θεό να μου δώσει δύναμη,
κι Αυτός που έδωσε δυσκολίες για να τις ξεπεράσω.
Του ζήτησα σοφία,
κι Αυτός μου έδωσε προβλήματα να μάθω να λύνω.
Του ζήτησα οικονομική άνεση,
κι Αυτός μου έδωσε νου και ικανότητα να δουλεύω.
Του ζήτησα θάρρος,
κι Αυτός μου έδωσε κινδύνους να ξεπερνώ.
Του ζήτησα αγάπη,
κι Αυτός μου έδωσε προβληματικά άτομα να βοηθώ.
Του ζήτησα χάρες,
κι Αυτός μου έδωσε ευκαρίες να εκμεταλλευτώ.
Απ’ ό,τι ζήτησα δεν πήρα τίποτα – τίποτα από αυτά που ήθελα!
Πήρα όμως τα πάντα – αυτά που πραγματικά χρειαζόμουν.
Η προσευχή μου εισακούστηκε!
Θεέ μου σ' ευχαριστώ!

 
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας με πίστη, θάρρος και εμπιστοσύνη στον τιμονιέρη της Ζωής μας, τον κο Ιησού Χριστό!
Ρένα Τζωράκη©

 



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια