Η προσευχή της ημέρας σήμερα 8-11-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 8-11-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.








Πατέρα μας, που βρίσκεσαι στους ουρανούς,
 κάνε να σε δοξάσουν όλοι σαν  τον Παντοδύναμο  Θεό.
Τον Κύριο των Κυρίων, τον  Βασιλιά των Βασιλέων.
Εσύ Είσαι  το Άλφα και το Ωμέγα,
γεμάτος καλοσύνη, αγάπη, σοφία, σύνεση, ειρήνη, πληρότητα, Χαρά, δικαιοσύνη , πραότητα…
Κύριε, προσεύχομαι σήμερα γι' αυτό.
 Είσαι ο  Σωτήρας μου!
Σ' ευχαριστώ για τον σταυρό και την άγια  θυσία σου!

Σε σέβομαι, σε αγαπώ και σε υπακούω!
Έγινες ο  Φίλος μου!
Με έκανες κληρονόμο σου. Είμαι παιδί του Θεού!

 Είσαι η δικαιωσή μου!
Στέκομαι καθαρός μπροστά στον Θεό εξαιτίας του αίματός σου!

 Είσαι ο Προμηθευτής μου!
Εσύ είσαι ο προμηθευτής μου και η επάρκειά μου!

Εσύ θεραπεύεις το πνεύμα μου, την ψυχή μου και το σώμα μου!
 Το πνεύμα μου και τα συναισθήματά μου θα υπηρετήσουν τους σκοπούς σου σήμερα!

 Είσαι ο Ποιμένας μου, ο Σύμβουλός και η Ειρήνη μου!

 Είσαι η Νίκη μου!
Εσύ είσαι αυτός που με προστατεύει!
Κύριέ μου σ’ αγαπώ  με όλη τη δύναμη της Ψυχής, της διανοίας και της καρδιάς μου!
Δέξου το ευχαριστώ μου, σαν θυμίαμα στον Ουρανό για Σένα,
για όλα όσα υπέμεινες για μένα στα μαρτύριά Σου,
για το όνειδος, τους χλευασμούς,
τα μαστιγώματα, τα καρφιά, το αγκάθινο στεφάνι, την λόγχη,
Σε ευχαριστώ!
Σου δίνω όλη τη Δόξα
και σε προσκυνώ εν Πνεύματι, ευλογημένος να Είσαι στους Αιώνες των Αιώνων!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια