"Ο Μικρός Πρίγκηπας", ένα βιβλίο, που πρέπει να το διαβάσετε μαζί με τα παιδιά σας…

"Ο Μικρός Πρίγκηπας", ένα βιβλίο, που πρέπει να το διαβάσετε μαζί με τα παιδιά σας…




 Το βιβλίο ο «Μικρός πρίγκηπας»,
είναι ένα  μοναδικό και συναρπαστικό  βιβλίο  για όλες τις ηλικίες,


που μαγεύει  πραγματικά τον κάθε αναγνώστη, για την ευαισθησία του και την αθωότητά του.
 Είναι ένα αληθινό μάθημα για τη ζωή και τις ανθρώπινες σχέσεις.
Ένα βιβλίο, που κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν πρέπει να εκλείψει από καμία βιβλιοθήκη, γονείς και παιδιά πρέπει να το διαβάσουν…

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη και από το οπισθώφυλλο, του βιβλίου αναρτώ την μικρή περίληψη:
«Έτσι έζησα μόνος, χωρίς κανέναν που να μπορώ να του μιλάω αληθινά, μέχρι που έπαθα μια βλάβη στη Σαχάρα πριν από έξι χρόνια. Κάτι είχε σπάσει μέσα στον κινητήρα μου. Κι όπως δεν είχα μαζί μου ούτε μηχανικό ούτε επιβάτες, ετοιμαζόμουν να δοκιμάσω μόνος μου μια δύσκολη επισκευή. Ήταν για μένα ζήτημα ζωής και θανάτου. Είχα νερό το πολύ για οχτώ μέρες. ...Ήμουν πιο απομονωμένος κι από ναυαγό σε σχεδία στη μέση του ωκεανού. Φαντάζεστε λοιπόν την έκπληξή μου τα ξημερώματα, όταν με ξύπνησε μια περίεργη φωνούλα...»
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα Αντουάν Ντε Σαιντ- Εξυπερύ:

Ο Αντουάν Ντε Σαιντ- Εξυπερύ.
 γεννήθηκε στην Γαλλία το 1900 από αριστοκρατική οικογένεια.
Στα 26 του χρόνια γίνεται πιλότος και μάλιστα από τους πρωτοπόρους των υπερατλαντικών πτήσεων. Το 1936 παίρνει μέρος στον ισπανικό εμφύλιο πόλεμο και αργότερα κατατάσσεται στην αμερικανική αεροπορία σαν πιλότος καταδιωκτικού. Από τη γεμάτη περιπέτειες και ένταση ζωή του γεννήθηκαν τα κλασικά πια βιβλία του: Γη των ανθρώπων, πιλότος πολέμου, Νυχτερινή πτήση και βέβαια, Ο Μικρός Πρίγκιπας που πρωτοεκδόθηκε στην Αμερική το 1940 όπου είχε καταφύγει όταν κατέρρευσε το γαλλικό μέτωπο. Ο Σαιντ Εξυπερύ εξαφανίστηκε με το αεροπλάνο του το 1944, ανοιχτά της Κορσικής, ενώ εκτελούσε την ένατη πολεμική του αποστολή κυνηγώντας γερμανικά καταδιωκτικά.

Διαβάστε παρακάτω χαρακτηριστικές φράσεις από το βιβλίο:



1. «Αυτό είναι το πιο δύσκολο απ’ όλα. Είναι πολύ πιο δύσκολο να κρίνεις τον εαυτό σου από το να κρίνεις τους άλλους. Αν καταφέρεις να κρίνεις τον εαυτό σου σωστά, τότε θα είσαι πραγματικά ένας σοφός άνθρωπος.»

2. «Για μένα είσαι μόνο ένα μικρό αγόρι ίδιο με εκατό χιλιάδες άλλα μικρά αγόρια. Και δεν σε έχω ανάγκη. Ούτε εσύ με έχεις ανάγκη. Για σένα είμαι μόνο μια αλεπού όμοια με εκατό χιλιάδες άλλες αλεπούδες. Αλλά αν με εξημερώσεις θα έχει ανάγκη ο ένας τον άλλον. Θα είσαι το μόνο αγόρι στον κόσμο για μένα και θα είμαι η μόνη αλεπού στον κόσμο για σένα.»

3. «Για τους ταξιδιώτες τα αστέρια είναι οδηγοί. Για οποιονδήποτε άλλο δεν είναι τίποτα, παρά μικροσκοπικά φώτα.»

4. «Οι λέξεις είναι η πηγή των παρεξηγήσεων.»
5. «Είναι ο χρόνος που έχεις ξοδέψει για το τριαντάφυλλό σου είναι που κάνει το τριαντάφυλλό σου τόσο σημαντικό.»

6. «Όλοι οι μεγάλοι ήταν κάποτε παιδιά … αλλά μόνο λίγοι από αυτούς το θυμούνται.»

7. «Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει αυτή την αλήθεια. Όμως εσύ πρέπει να μην την ξεχάσεις. Γίνεσαι υπεύθυνος για πάντα για αυτόν που έχεις εξημερώσει.»

8. «Ξέρω έναν πλανήτη που κατοικείται από έναν κύριο με κόκκινο πρόσωπο. Ποτέ του δεν μύρισε ένα λουλούδι. Ποτέ δεν κοίταξε ένα αστέρι, ο ίδιος ποτέ δεν αγάπησε κανέναν. Ποτέ δεν κάνει τίποτα, εκτός από το να προσθέτει αριθμούς. Και όλη την ημέρα, λέει ξανά και ξανά, ακριβώς όπως και εσείς, «είμαι ένας άνθρωπος σοβαρός! Είμαι ένας σοβαρός άνθρωπος!» Και φουσκώνει από υπερηφάνεια. Αλλά αυτός δεν είναι τελικά ένας άνθρωπος, είναι ένα μανιτάρι!»


9. «Αυτό που κάνει την έρημο όμορφη», είπε ο μικρός πρίγκιπας, είναι ότι κάπου κρύβει ένα πηγάδι …»

10. «Και τώρα εδώ είναι το μυστικό μου, ένα πολύ απλό μυστικό: Μόνο με την καρδιά είναι που μπορεί κανείς να δει σωστά. Αυτό που είναι σημαντικό είναι αόρατο στο μάτι.»
11. Τα αστέρια είναι όμορφα γιατί σε ένα απ’ αυτά υπάρχει ένας Μικρός Πρίγκιπας που δεν μπορούμε να δούμε…

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια