Η προσευχή της ημέρας , σήμερα 18 Ιανουαρίου 2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη, για όσους περνάνε δυσκολίες και προβλήματα…

Η προσευχή της ημέρας , σήμερα 18 Ιανουαρίου 2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη, για όσους περνάνε δυσκολίες και προβλήματα…





Κύριέ μου Ιησού Χριστέ,
Δεν υπάρχουν λόγια ευγνωμοσύνης,
 Για Σένα τον Άγιο, και αναμάρτητο Θεό όλων μας, που έγινες θυσία, για την δική μου αμαρτία,
για να περάσω από την κατάρα του Αδαμιαίου ανθρώπου στην ευλογία κατά τον Κύριο Ιησού Χριστέ μου.
Σε ευχαριστώ για όλα , που κάνεις για μένα, για τις ταλαιπωρίες που πέρασες στην επίγεια ζωή Σου,
για την Σταυρική Σου θυσία για το Άγιο Αίμα Σου, που έχυσες για μένα και όλους τους συνανθρώπους μου…
Ω Κύριέ μου κάνε με να θυμάμαι κάθε στιγμή,
 την Θυσία Σου και να προσηλώνω το βλέμμα στο μαρτύριο της Σιωπής Σου,
μα και της Ανάστασής Σου την χαρά και πληρότητα!
Κύριε Ιησού μου,
γνωρίζεις τις δυσκολίες μου,  τα τραύματα της ψυχής μου,
την θλίψη και τον πόνο μου,
 και αυτό το φορτίο, δεν μπορώ να το σηκώσω μόνος μου…
Το παραδίνω Σε Σένα στο  Αίμα Σου, να το διαλύσεις, να το αποσυνθέσεις, να το θανατώσεις, να το καταστρέψεις…
Διεκδικώ την Ειρήνη του Νου και της καρδιάς μου στο Όνομά Σου το Άγιο Κύριε Ιησού Χριστέ μου!
Διεκδικώ την χαρά της ζωής!
Γιατί Εσύ Είσαι η Αλήθεια, Το Φως, η Ανάσταση και η Ζωή!
Πιστεύω Σε Σένα τον Άγιο Θεό μας με όλη μου την καρδιά, την ψυχή, την διάνοια,  και την δύναμή μου!
Κάνε με δυνατό Κύριέ μου στην αδυναμία μου!
Ενίσχυσε την πίστη μου Σε Σένα!
Μην με αφήσεις πεσμένο, αδύναμο στο χώμα!
Ανόρθωσέ με, δυνάμωσέ με, ενίσχυσέ με, δώσε μου θάρρος  και στρέψε το βλέμμα μου Σε Σένα και τον Ουράνιο Πατέρα μας!
Περνάω δυσκολίες Κύριε και το ξέρεις…
Όμως μέσα μου ξέρω , πως δεν θα με εγκαταλείψεις…
Γιατί ακούς την φωνή της δεήσεώς μου,
γιατί σου κράζω Κύριε ιλάσθητί με τον αμαρτωλό…
Εμψύχωσέ με  το Πνεύμα Σου το Άγιο, φώτισε του Νου μου τα σκοτάδια, την τρικυμισμένη Θάλασσα των συναισθημάτων μου γαλήνεψε και άνοιξε τα πνευματικά μου μάτια, να θωρώ το αθώρητο,
άνοιξε τα βουλωμένα αυτιά μου, να ακούω τους Λόγους Σου και να μην ακούω καμία άλλη φωνή παρά μονάχα την Δική Σου!
Ω Κύριε κάνε με ένα δέντρο πεφυτευμένο στα ρυάκια της Αγάπης Σου, να παράγω καρπούς μελίρρυτους για Σένα, μονάχα για Σένα!
Χρησιμοποίησέ με για Την Δόξα Σου!
Χρίσε με Ουράνιε Βασιλιά μου  και δώσε μου το θάρρος και την Δύναμη να προχωρώ στη Ζωή με την βακτηρία την δική Σου, χωρίς να κοιτάζω πίσω σαν την γυναίκα του Λώτ!
Να βλέπω μέσα στο Φως της Αγάπης Σου και να προχωρώ από σκαλοπάτι σε σκαλοπάτι χωρίς να κινδυνεύω να πέσω…
Ω Κύριε τα μάθε με να αγαπώ ,
 όπως Εσύ μας αγάπησες κάνε με ένα νέο αγγείο, μεταμόρφωσέ με, άλλαξε αυτό το σκώλικα μέσα μου σε πεταλούδα δική Σου να πετάει στο Φως Σου!
Ω Κύριε μην με αφήσεις να χαθώ, κράτησε την καρδιά μου θερμή ως την  ύστατη ώρα  της επίγειας ζωής μου και βάλε στα χείλη μου μονάχα λατρεία και Δοξολογία Για Σένα!
Ω Ιησού μην εγκαταλείψεις καμιά ψυχή που διψάει για Σένα και την Αλήθεια Σου και κάνε να διαθοθεί το Ευαγγέλιο της  Ειρήνης Σου σε όλο τον πλανήτη Γη και να αποδυναμωθεί τελείως ο σατανάς που θέλει να φέρει το σκοτάδι και να σπείρει το Φόβο σε κάθε ανθρώπινη καρδιά!
Ευλόγησε Κύριε τους ποιμένες , που οργώνουν την υφήλιο διαδίδοντας τους Λόγους Σου που είναι ΑΛΗΘΕΙΑ!
Σε ευλογώ Κύριέ μου σε προσκυνώ εν Πνεύματι σε Δοξάζω και σε Υμνώ για το θείο έργο Σου και κάνε κάθε ανθρώπινη καρδιά να χτυπάει μονάχα για Σένα έτσι ώστε να γίνει ο Ναός του Αγίου Πνεύματός Σου!
ΑΜΗΝ!






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια