Μια μικρή σκέψη σήμερα 14 Φεβρουαρίου 2018, με μια όμορφη μουσική σύνθεση, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Μια μικρή σκέψη σήμερα 14 Φεβρουαρίου 2018, με μια όμορφη μουσική σύνθεση, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

  
"Τα σώματά μας θα χαθούν θα σβήσουν από μας θα μείνει μέχρι της συντελείας  των αιώνων αυτό το "σ' αγαπώ" που σου ψιθύρισα στις ώρες τις πιο κρυφές."
Νίκος Εγγονόπουλος


 Αυτό το σ’ αγαπώ που λέγεται με όλη την δύναμη, της καρδιάς , του νου και της ψυχής μας,
εκείνο θα μείνει στον Ύψιστο Δημιουργό,
που μας έκανε κατ’ Εικόνα και ομοίωσή Του,
που μας έδωσε το Θείο Λόγο Του
να συμπάσχει μαζί μας στις λύπες μας,
να μας συντροφεύει κάθε στιγμή της ημέρας
με λόγια παρήγορα, θεραπευτικά Αγάπης
να μας ενισχύει,
να μας ενθαρρύνει
να φωτίζει τα σκοτάδια του πνεύματός μας,
να μας δείχνει το δρόμο για την Ουρανούπολη,
εκεί  που δεν υπάρχει πόνος, οδύνη, δάκρυ,
ή στεναγμός παρά Ζωή ατελεύτητος!
Σήμερα λοιπόν που ο ξενόφερτος- εμπορικός Άγιος της Αγάπης -
Άγιος Βαλεντίνος,
γιορτάζει  και μαζί του και ο έρωτας,
αυτό το πάθος,
που κάποτε σβήνει, όπως το πυροτέχνημα
και τελικά παραμένει μονάχα η Αγάπη,
η καλοσύνη, η ευγένεια,
η δοτικότητα και η Προσφορά!
Αναρωτιέμαι γιατί γίνεται τόσο σάλος ,
για τον  έρωτα του Αγίου Βαλεντίνου,
ενώ μέσα μας απουσιάζει ο Θείος Έρωτας,
 για τον αληθινό Θεό της Αγάπης,
τον Κύριο και Θεό μας Ιησού Χριστό,
που  έγινε θυσία,
για μένα,
για σένα,
για τον καθένα μας
για να περάσουμε όλοι εμείς οι αμαρτωλοί,
 στις ευλογίες του Ουράνιου Πατέρα μας….
 Ούτε μια νύξη γι’ Αυτόν,
τον άμωμο αμνό του Θεού,
ούτε μια δοξολογία,
ούτε ένα δάκρυ ευγνωμοσύνης,
ούτε ένα απλό σ’ Αγαπώ,
σήμερα και κάθε μέρα που ξημερώνει…
Ούτε ένα απλό ευχαριστώ,
για την  ενσάρκωσή μας εδώ στη Γη,
 για τα όμορφα πράγματα και τις εμπειρίες,
που δεχόμαστε καθημερινά
και την στήριξή Του στις καθημερινές δοκιμασίες μας,
ούτε ένα απλό ευχαριστώ,
για την Γαλήνη, που παρέχει μέσα μας,
την ώρα της σιωπής,
για τα όμορφα χρώματα που βλέπουν τα μάτια μας,
καθώς το νέο της Αυγής Φως προβάλλει,
για  τα κελαδήματα των πουλιών,
τα χρώματα και τα αρώματα των λουλουδιών,
για την πληρότητα,
που μας δίνει…
Μέρα που είναι σήμερα Κύριέ μου ,
γλυκέ μου Ιησού Σωτήρα μου,
δέξου το απλό ευχαριστώ της ψυχής μου,
σαν θυμίαμα της καρδιάς,
για όλα όσα μου χαρίζεις καθημερινά…
Για τον άρτο της Ζωής τον επιούσιο,
 που  μου κρατάς το χέρι,
και με συντροφεύεις
και μου δείχνει της Αληθείας Σου την οδό,
που όταν πέφτω και λυγίζω,
σαν καλαμιά στον άνεμο,
εσύ δεν με αφήνεις να σπάσω…
Γιατί Εσύ Είσαι η άμπελος και γω το κλήμα,
Εσύ το Ζωντανό νερό,
που ξεδιψάει η Ψυχή μου,
σαν ελαφίνα…
Εσύ ο αγαπημένος της καρδιάς μου,
ο Αιώνιος,
Πανίσχυρος,
Παντοδύναμος,
Παντοκράτορας
Ουρανού και Γης,
ο αμετάλλακτος στους Αιώνες Θεός!
Δέξου την Αγάπη μου σήμερα ,
Κύριέ μου και Θεέ μου
και κράτησε την φλόγα της πίστης μέσα μου  άσβεστη
πυράκτωσε και κατέκαψε μέσα μου κάθε τι,
που δεν είναι δικό Σου,
και φύτεψέ με ,στα ρυάκια   της Αγάπης Σου…
Μάθε με να σε Αγαπώ,
όπως Εσύ μας αγάπησες
και να προσφέρω Εσένα Τον Άγιο,
τα σα εκ των Σω…
Αγαπημένε μου Ιησού,
θεραπευτή, σύντροφε, φίλε,
διδάσκαλε,
Βασιλιά και Θεέ μου!
Σου δίνω όλη την Δόξα και την λατρεία,
σήμερα και κάθε μέρα ,
που ξημερώνει,
που υπάρχω,
αναπνέω και ζω,
χάρη στην Αγάπη Σου…
Ολοκληρώνω
με μια μουσική σύνθεση ,
Relaxing music, Instrumental Music, Peaceful Music
του αγαπητού μου
διαδικτυακού φίλου Tim Janis με τίτλο:
"Fernando de Noronha"
 Καλή ακρόαση σε όλους σας και αφήστε το Πνεύμα,
την Ψυχή και το Νου σας να ταξιδέψει στο απέραντο της Ειρήνης
και της γλυκιάς Παρουσίας…



Καλό ξημέρωμα γεμάτο Αγάπη, Αλήθεια  και  Θείο Φως!...
Ρένα Τζωράκη©




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια