Κάθε μέρα μια μικρή σκέψη, σήμερα 20 Φεβρουαρίου 2018, με την γραφίδα της Ρένας Γ. Τζωράκη©.

Κάθε μέρα μια μικρή σκέψη, σήμερα 20 Φεβρουαρίου 2018, με την γραφίδα της Ρένας Γ. Τζωράκη©.




Μετά από  τόση σιωπή αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες επανέρχομαι και πάλι στην καθημερινότητα…
Μια βρογχοπνευμονία , με καθήλωσε στο κρεβάτι και δεν

μπορούσα να αναπνεύσω.
Με υψηλό πυρετό, κακουχία, βήχα και όλα τα συνοδά συμπτώματα , μου έκλεβαν κάθε μέρα  την ευλογία και την χαρά και της καθημερινότητας…
Μα η πίστη μου και η εμπιστοσύνη μου δεν κλονίστηκε, γιατί ο   Θεός  ,
που μου έδωσε τη Ζωή και Πατέρας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
μου έδειξε τη χάρη Του και το έλεός Του,
για μια ακόμα φορά και τον ευχαριστώ γι’ αυτό,
γιατί μέσα από αυτή την δυσκολία μου έμαθε ένα πολύτιμο μάθημα,
πώς να δίνω μάχες και να τις κερδίζω , με την βοήθεια της υπομονής…
Γιατί η ασθένεια  και κάθε ασθένεια ,
που περνάμε σε αυτή τη ζωή είναι μια δοκιμασία , που επιτρέπει ο Θεός να περάσουμε, για να μας δοκιμάσει αν η πίστη μας και η εμπιστοσύνη σε Εκείνον είναι αληθινή ή όχι…
Αν είμαστε θερμοί ή χλιαροί…
Και η αλήθεια είναι πως δεν πρέπει να απογοητευόμαστε,
να γογγύζουμε, να παραπονιόμαστε και να λέμε αυτό το κλασικό πια:
- Γιατί σ΄εμένα;
Αλλά με βεβαιότητα και παρρησία να διακηρύττουμε ,
όπως στους Ψαλμούς του ο Βασιλιάς Δαυίδ:
«Ο Κύριος είναι ΔΥΝΑΜΗ μου, και ΑΣΠΙΔΑ μου· σ' αυτόν έλπισε η καρδιά μου, και βοηθήθηκα· γι' αυτό, αγαλλίασε η καρδιά μου, και με τις ωδές μου θα τον υμνώ.»
(Ψαλμός 28:7)
«Αλλ' εσύ, Κύριε, είσαι η ΑΣΠΙΔΑ μου, η δόξα μου, και εκείνος που υψώνει το κεφάλι μου.»
(Ψαλμός 3:3)
Ο Κύριος Ιησούς  μας   έχει κάνει μέτοχο στη Θεία Φύση Του.
Και όσοι τον πιστεύουμε και είμαστε αναγεννημένοι Χριστιανοί,
πρέπει και να Τον τιμήσουμε εν Πνεύματι!
Όταν τον Δοξάζεις μέσα από τις δυσκολίες σου, σου ανοίγει δρόμους κατανόησης και Αγάπης και σε περνάει σε ένα άλλο πνευματικό επίπεδο δοξολογίας και αποδοχής….
Μαθαίνεις να τον εμπιστεύεσαι πλήρως, γιατί Αυτός είναι ο Κύριος και Θεός Σου και κανένας άλλος…
Ας μην δίνουμε σημασία στα εξωτερικά φαινόμενα, στις δυσκολίες και να εστιαζόμαστε με γκρίνια στο κάθε πρόβλημα, που αντιμετωπίζουμε,
μα να λέμε στο κάθε μας πρόβλημα:
Πίσω από το Πρόβλημά μου στέκεται ο Ζωντανός Θεός!
Ο Θεός της Αγάπης και η πηγή της Ζωής!
Εκείνος που επέτρεψε αυτή την δοκιμασία έχει και τη λύση Της!
Τον εμπιστεύομαι απόλυτα και αφήνομαι στη ροή Του…
Ευλογημένο το Άγιο Όνομά Του!
Και εστιάζεσαι Στο Ανώτατο πνευματικό κομμάτι,
 ανορθώνεται η σκέψη σου σαν τον αητό,
πέρα από τα μανιασμένα κύματα των δυσκολιών
και επαναπαύεσαι στην αγκαλιά της Αγάπης του Κυρίου μας…
Μην αμφιβάλλεις ποτέ!
Από τη στιγμή που σου χτυπάει η αμφιβολία την πόρτα,
πρέπει να της την κλείνεις κατάμουτρα και με βρόντο!
Πες της φωναχτά:
-Δεν σε δέχομαι , ανήκω στον Κύριο και Θεό μου,
και του έχω εμπιστοσύνη…
Θα περάσει!
Ότι δυσκολία και αν έχω θα περάσει με την βοήθεια του Ιησού Χριστού!
Είμαι ήδη θεραπευμένη, γιατί  με τις πληγές Του,
εμείς θεραπευτήκαμε, όπως αναφέρει η Αγία Γραφή…
Και υπομονετικά περιμένεις γιατί όπως αναφέρει ο Ιάκωβος 1:3-4:


«Η δοκιμασία της πίστεως σας εργάζεται υπομονή. Η δε υπομονή ας έχει έργο τέλειο, δια να είστε τέλειοι και ολόκληροι, μη όντες εις μηδέν ελλιπείς»
(Ιάκωβος 1:3-4)
«Η θλίψη εργάζεται υπομονή, η δε υπομονή δοκιμή, η δε δοκιμή ελπίδα»
(Ρωμαίους 5:3-4)
Ας αφεθούμε αγαπημένοι και φίλοι και φίλες στον Κύριό μας και θεό μας με υπομονή, πίστη, εμπιστοσύνη και ελπίδα και όλα στη ζωή θα πάνε καλά!
Κανένα πρόβλημα δεν διαρκεί για πάντα
και μην ξεχνάς, πως στην διάρκεια των δυσκολιών σου ,
απλά δοκιμάζεσαι
«Το χωνευτήρι δοκιμάζει τον άργυρο και η κάμινος τον χρυσόν, ο δε Κύριος τας καρδίας»
(Παροιμίες 17:3)

…καυχόμαστε στις θλίψεις, γνωρίζοντας ότι η θλίψη εργάζεται υπομονή."
(Επιστολή προς Ρωμαίους 5: 3)
"Κάθε χαρά θεωρήστε, αδελφοί μου, όταν περιπέσετε σε διάφορους πειρασμούς, γνωρίζοντας ότι η δοκιμασία της πίστης σας εργάζεται υπομονή. Η δε υπομονή ας έχει τέλειο έργο, για να είστε τέλειοι και ολόκληροι, χωρίς να είστε σε τίποτε ελλιπείς."
(Επιστολή Ιακώβου 1: 2 – 4)


Ακούστε το παρακάτω κήρυγμα:



                                                                         Σημείωση:

 
                                    Λογοτεχνικό περιβόλι!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια