Συγκλονίζει το πανελλήνιο, ο ηθοποιός και δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος , για την μάχη , που δίνει με τον καρκίνο!

Συγκλονίζει το πανελλήνιο, ο ηθοποιός και δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος , για την μάχη , που δίνει με τον καρκίνο!





Ο Απόστολος Γκλέτσος,
συγκλονίζει  το Πανελλήνιο , μιλώντας για τη μάχη του με τον καρκίνο.

Ο ηθοποιός και δήμαρχος Στυλίδας τα τελευταία χρόνια έκανε επεμβάσεις στην καρδιά ενώ παλεύει με τον καρκίνο στο στομάχι.

«Έχω κάνει τρεις επεμβάσεις καρδιάς πολύ οδυνηρές, ένας καρκίνος στο στομάχι, που δεν ξέρω αν με φοβήθηκε ο θάνατος.
Οκτώ χρόνια εδώ στον δήμο, ήρθαμε με καρδιακά νοσήματα και φεύγουμε με καρδιακά και με καρκίνο στο στομάχι. Ναι, πέρασα έναν καρκίνο, και τι έγινε; Πάμε παρακάτω. Δεν πέθανα – ακόμα. Τώρα τέλειωσε, πάμε παρακάτω. Τέλειωσε… τέλειωσε όπως τελειώνουν αυτά. 
Ποτέ δεν τελειώνει, έναν καρκίνο τον παντρεύεσαι. Είμαι τεχνοκράτης, δεν είμαι βλάκας. Πάμε με την επιστήμη, δεν είμαι χαζός, κάνω ό,τι ακριβώς πουν οι γιατροί», δήλωσε στο Λοιπόν.

Όσο για το ανεκπλήρωτό του όνειρο που είναι να οδηγήσει αεροπλάνο είπε:
 «Δεν έχω χρόνο και πολλά λεφτά. Αν κάποιος μου το έκανε δώρο, θα πήγαινα τώρα να μάθω. Τώρα, η υποκριτική είναι χόμπι, όταν το έκανα τότε, ήταν επάγγελμα. Τώρα, δεν παίρνω χρήματα.
 Η αμοιβή μου από το σίριαλ Τατουάζ δίνεται σε κάποια ιδρύματα».

Μετά τον θάνατό του τι θέλει να λένε για εκείνον; 
«Μετά το θάνατο μου θέλω να πηγαίνουν κάπου τα εγγόνια μου και να τους λένε για τον παππού τους. Αυτό με τρελαίνει, ενώ το να μου πει τώρα κάποιος κάτι δεν με νοιάζει. Το θέλω αυτό, μπορεί να είναι παραλογισμός, αλλά ο καθένας κουβαλάει και μια τρέλα, εγώ έχω αυτήν».

Θέλεις να γνωρίσει τα εγγόνια του ή θέλει να μάθουν πράγματα για εκείνον από διηγήσεις; «Καλύτερα από διηγήσεις, γιατί ο μύθος θα είναι πιο μεγάλος, άμα δεν με ξέρουν. Αν με γνωρίσουν, ίσως με απομυθοποιήσουν. (Γέλια.)Έχω κι εγώ τα ελαττώματα μου, έχω πολλά μείον».












 Πηγή: altsantiri


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια