Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Υμνοποιητή Κώστα Χατζάκη για την μαντινάδα και τα έργα που μου εμπιστεύτηκε στο Λογοτεχνικό περιβόλι!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Υμνοποιητή Κώστα Χατζάκη για την μαντινάδα και τα έργα που μου εμπιστεύτηκε στο Λογοτεχνικό περιβόλι!





Ευχαριστώ πολύ τον φίλο μου και  υμνοποιητή  κ. Κώστα Χατζάκη,
τον αγωνιζόμενο για  τα ΥΨΗΛΑ ΙΔΑΝΙΚΑ,
για τα τρία έργα που μου εμπιστεύτηκε για το Λογοτεχνικό περιβόλι.
Είναι πραγματικά ένα αληθινό ΚΟΣΜΗΜΑ!
Ο κ. Κώστας έχει αποδείξει με την στάση, την συμπεριφορά του και γενικότερα με το συγγραφικό και ποιητικό του έργο, πως είναι ένας ακάματος τεχνίτης του Λόγου ακέραιος και ηθικός άνθρωπος γεμάτος ευγένεια και καλοσύνη,
 και συνδυάζει με τους λακωνικούς  του στίχους όλη την μεστότητα  του Λόγου, γεμάτη Σοφία  και Αγάπη!
 Κάθε του στίχος γεμάτος με Φως, Αλήθεια ,αντικειμενικότητα , αμεροληψία και  τα χρώματα της Άνοιξης …
Ένας αυθεντικός  πνευματικός άνθρωπος, που εμπνέεται από το Γαλάζιο και τον ήλιο   της Πατρίδας μας  και τα σιωπηλά μυστήρια της Μάνας Φύσης…
Σε μια εποχή, που οι  περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με την ύλη  και τα φθαρτά και μάταια του κόσμου τούτου,
ο  Κώστας Χατζάκης αποδεικνύει  έμπρακτα, πως πρέπει να ακολουθήσουμε το δρόμο της Ομορφιάς, της Αγάπης, της Αλήθειας, της Δικαιοσύνης με ταπεινότητα και το Φως που μας εμπνέει και μας οδηγεί στην ατραπό της Αιώνιας Ζωής και της Αθανασίας…
Τον ευχαριστώ ιδιαίτερα και για την μαντινάδα του για το Λογοτεχνικό μου περιβόλι, μέσα από την καρδιά μου και του εύχομαι Ψυχοσωματοπνευματική υγεία, ειρήνη  ,  δημιουργική δύναμη και πληρότητα μαζί με όλες τις θεϊκές ευλογίες, γιατί το αξίζει πραγματικά!
Ρένα Γ.  Τζωράκη©.
Τα έργα του Κώστα Χατζάκη:






 



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια