Με την πένα του Δημήτρη Νομικού στο Λογοτεχνικό περιβόλι!

Με την πένα του Δημήτρη Νομικού στο Λογοτεχνικό περιβόλι!





Αγαπητό μου ημερολόγιο, σήμερα πήρα αποφάσεις καινούργιες.
Από σήμερα λοιπόν, το να κυνηγώ την επιβράβευση των άλλων, το βλέπω ότι είναι κάτι σαν το κυνήγι της ουτοπίας, κάτι που φθείρει την ψυχή μου και διαστρεβλώνει το δρόμο μου.
Είμαι αυτό που είμαι και πηγαίνω για εκεί που έχω ορίσει. Οι άλλοι, είναι αυτό που είναι, και έχουν τη δική τους τη διαδρομή. Και για όσο καιρό αυτές οι διαδρομές συμπίπτουν, θα είναι υπέροχο. Αλλά μέχρις εκεί.
Από σήμερα, το να ερωτοτροπώ με το παρελθόν μου, στιγματίζει το μέλλον μου και εξοντώνει το παρόν μου. Θα βλέπω λοιπόν την κάθε μου στιγμή, σαν μια καινούργια και μοναδική ευκαιρία από την οποία θα εφορμώ για να δημιουργήσω τη ζωή μου.
Αποφασίζω να επιλέγω ξανά και ξανά στο εδώ και τώρα, επειδή ότι έγινε πριν έγινε, και μπορώ να τοποθετηθώ γι αυτό, αλλά και ότι είναι να γίνει επειδή μπορεί να γίνει ως αποτέλεσμα της τωρινής μου σκέψης, θα έχει τουλάχιστον τον σπόρο της πιο καλής και δημιουργικής μου σκέψης μέσα του.
Από σήμερα, ο κάθε κατεργάρης μπαίνει στον πάγκο του. Έτσι, δεν είμαι υποχρεωμένος να κουβαλάω τις σκέψεις, τις έγνοιες, τις γνώμες, και τα συναισθήματα των άλλων. Στους άλλους γεννήθηκαν και στους άλλους ανήκουν. Με γεια τους και να τα χαίρονται.
Αν η βοήθειά μου δεν είναι αποδεκτή, αν το άπλωμα του χεριού μου δεν είναι για να βγουν από μια κατάσταση, αλλά για να με ρουφήξουν στην δικιά τους την κατάσταση, αν το χαμόγελό μου και η διάθεσή μου για να ακούσω δεν έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για την πορεία τους, ε, έχω και εγώ τη δική μου πορεία για να διαβώ.
Επειδή σας αγαπώ, άνθρωποι του γύρω μου.
 Αλλά για να μπορέσω να σας αγαπήσω, έμαθα να αγαπάω πρώτα τον εαυτό μου.
Σημείωση:
Ο Δημήτρης Νομικός είναι συγγραφέας




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια