Να λέω την ΑΛΗΘΕΙΑ του Δημήτρη Νομικού. .

Να λέω την ΑΛΗΘΕΙΑ του Δημήτρη Νομικού. .




Να λέω την αλήθεια! Χμ! Το λιγότερο με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται ποτέ να θυμάμαι τι ψέμα έχω πει και σε ποιον.
Να πράττω με γνώμονα το δίκαιο! Όταν υπάρχει ευαισθησία στην καρδιά, με αυτόν τον τρόπο κοιμάσαι ήσυχος τις νύχτες.
Κριτήριο να είναι το όφελος των πολλών! Αν πιστεύουμε σε μια κοινωνία με λιγότερες αιματοχυσίες, περισσότερες ευκαιρίες, και ότι αν τελικά μπορέσει η κοινωνία να ανέβει σκαλί, αυτό θα ανεβάσει και όλα τα μέλη που την απαρτίζουν.
Να τιμάω τους προγόνους μου! Δεν αργεί ποτέ ο χρόνος που θα γίνω και εγώ ένας τέτοιος, και οι απόγονοί μου το παράδειγμά μου θα αντιγράψουν.
Καθαρές προθέσεις! Αυτές δημιουργούν καθαρές συνειδήσεις.
Ξεκάθαροι λογαριασμοί! Μην ανησυχείς, δεν θα μείνεις τότε μόνος, απλά θα ανακαλύψεις το πόσο μόνος ήσουν πάντα, ανάμεσα σε γελωτοποιούς και κόλακες.
Να δηλώνω τη θέση μου! Αν αυτό δεν μπορώ να το υπερασπιστώ, τότε ποιανού τη ζωή ζω;
Αυξημένη παρατηρητικότητα! Στην εποχή της πληροφορίας, οι απαντήσεις στις ερωτήσεις έρχονται, αλλά δεν είμαστε ποτέ παρόν για να τις αντιληφτούμε.
Αυτό που είμαι, να διαχωριστεί αμέσως από αυτό που έχω ή που στοχεύω! Είναι θέμα ψυχικής και σωματικής υγείας!
Το ότι δεν γνωρίζω το πώς, είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο! Κανείς ποτέ δεν το ήξερε! Μέτρο με το μέτρο διαβαίνεις τα χιλιόμετρα. Το που όμως, δεν πρέπει ποτέ να το χάνεις από τα μάτια σου.
Σημείωση:
Ο Δημήτρης Νομικός είναι συγγραφέας





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια