Τα ΔΑΚΡΥΑ της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ, όταν της άδειασε στο εξοχικό της σπίτι στον ΘΕΟΛΟΓΟ στη ΦΘΙΩΤΙΔΑ ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ.

Τα ΔΑΚΡΥΑ της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ, όταν της άδειασε στο εξοχικό της σπίτι στον ΘΕΟΛΟΓΟ στη ΦΘΙΩΤΙΔΑ ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ.






«Αν το σπίτι μου  είναι την Αθήνα, το σπιτικό μου είναι στον Θεολόγο»
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, είναι η ηθοποιός- που αγαπήθηκε και αγαπιέται όσο καμία άλλη σε διάρκεια στον κινηματογράφο, ενώ ήταν η απόλυτη σταρ.
Στην εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη- η Κάλια Καστάνη, έφτιαξε ένα βίντεο με τις στιγμές που έζησε η Αλίκη στο σπίτι της στον Θεολόγο- ενώ όλοι έκαναν λόγο για μια πολύ φιλόξενη γυναίκα που έμπαινε στην κουζίνα της και περιποιόταν και μαγείρευε η ίδια! 

Το σπίτι στον Θεολόγο ήταν ο επίγειος παράδεισος της- ενώ η αγαπημένη ηθοποιός είχε πει: «Αν το σπίτι μου είναι την Αθήνα, το σπιτικό μου είναι στον Θεολόγο»
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, είχε ανακαλύψει το σπίτι όταν το 1968 με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ έκαναν γυρίσματα και ξετρελάθηκε με τον "μεταφυσικό" τοπίο, όπως έλεγε!
Αγόρασε 14 στρέμματα και ένα τριώροφο σπίτι συνολικά 450 τ.μ με μια μικρή ιδιωτική παραλία- ενώ το σπίτι της ήταν πα΄ντα ανοιχτό για φίλους!
«Θυμάμαι έντονα τα καλοκαίρια μας στον Θεολόγο. Ήταν απέναντι από το δικό μου, στο οποίο δεν έμενα σχεδόν ποτέ. Με έπαιρνε τηλέφωνο και μου έλεγε "Έλα χριστιανή μου να φάμε και να τα πούμε". Πήγαινε, κάναμε μπάνιο ο, ξαπλώναμε σε ένα πλακόστρωτο που είχε και τα λέγαμε. Κατέβαζε μόνη της σε μεγάλους δίσκους ουζάκια και μεζεδάκια. Δεν έχω δει πιο φιλόξενο άνθρωπο! Ήταν άβαφη...και πόσο όμορφη! Σαν μπουμπούκι!», είχε πει η Μαρινέλλα σε παλιά της συνέντευξη
Μια και μοναδική πικρή στιγμή έζησε εκεί- όταν είχε χωρίσει με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ και της είχε πάρει όλα τα πράγματα από το σπίτι στον Θεολόγο το 1975. Η Αλίκη είχε κανονίσει να φωτογραφηθεί με τον γνωστό φωτογράφο και φίλο της Κλεισθένη για ένα περιοδικό- όταν έφτασε και αντίκρισε ότι λείπουν τα έπιπλα έβαλε τα κλάματα και πήρε την αστυνομία. 
Ο φωτογράφος, έκανε μόνο ένα κλικ- με την σπάνια φωτογραφία να δίνεται στην δημοσιότητα μετά από πάρα πολλά χρόνια!

Η  ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ της ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚη, που την δείχνει να κλαίει!
Δείτε το απόσπασμα στο σχετικό βίντεο:





Πηγή: youweekly.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια