Το κήρυγμα της ημέρας, που επέλεξε για σας σήμερα 22-10-2018, το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.

Το κήρυγμα της ημέρας, που επέλεξε για σας σήμερα 22-10-2018, το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.




Με το Χριστό τα πάντα δύναμαι.
Όταν είμαι αδύναμος , ενδυναμώνομαι δια του Ιησού Χριστού.
Ο Θεός καλεί τα μωρά του κόσμου τούτου, γιατί εμπιστεύονται την
« Μωρία του Ευαγγελίου»
Μιχαήλ, Αζαρίας, Δανιήλ ήταν σε απόλυτη αδυναμία, αλλά έβαλαν στην καρδιά τους να μην μιανθούν από  τα εδέσματα του κόσμου.
Και ο Θεός που τους κάλεσε τους δικαίωσε και τους δόξασε!
Για να επιστρέψουν το λαό Ισραήλ στη Γη της επαγγελίας στη Γη του…
Σήμερα είμαστε πάνω από 4.
Να απορρίψουμε σαρκικά φρονήματα και η προσοχή μας να είναι στο Λόγο του Θεού…
Ταύτα μελέτα,  εις ταύτα μένε και τότε η προκοπή θα είναι καθαρή ενώπιον των ανθρώπων ,  για να φυλάξουμε την υγιαίνουσα διδασκαλία, που μας παρέδωσε ο Κύριος…
Δια της καθαρότητας των χειρών μας ο Χριστός θα σώσει και τους μη αθώους…
Αλλά και δεν αρνηθήκαμε το ΟΝΟΜΑ του Κυρίου μας…
Ο μόνος φόβος που πρέπει να έχουμε είναι να είναι Ο φόβος του Θεού, μόνο τότε ο Θεός να μας χρησιμοποιήσει…

Μας έχρισε ο Θεός  και μας κάλεσε
Η ταπείνωση μας υψώνει μπροστά στο Θεό.
Να ομολογήσουμε πως μόνοι μας δεν μπορούμε να κάνουμε, αλλά με το Χριστό τα πάντα δύναμαι…
Τότε η Δύναμη του Θεού αποκαλύπτεται πλούσια…
 Να έχουμε Φιλαδέλφεια για όλα τα αδέλφια μας σε όλα τα πλάτη και μήκη της Γης, για να μας χρησιμοποιήσει ο θεός και να θριαμβεύουμε…
Για να ευωδιάζουμε Χριστό πρέπει να έχουμε Αγάπη,
μικρά δυναμη, να φυλάτουμε το Λόγο της Υπομονής του Ιησού, να μην έχουμε αγανάκτιση παράπονο και πικρία…
 Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι,γιατί ο
  σοφός του κόσμου τούτου θα καταισχυνθεί.
Αγρυπνείτε και προσεύχεσθε, διά να μη εισέλθητε εις πειρασμόν· το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής.
Μάρκος 14:38



Μία προυπόθεση για να λάβεις μέρος στην Αρπαγή της Εκκλησίας
Επειδή εφύλαξες το Λόγο της υπομονής μου…
Δεν βραδύνει ο Κύριος , μακροθυμεί σε μας,
γι’ αυτό να μην καταδικάζουμε, να μην επικρίνουμε…
Επειδή εφύλαξας τον λόγον της υπομονής μου, και εγώ θέλω σε φυλάξει εκ της ώρας του πειρασμού, ήτις μέλλει να έλθη επί της οικουμένης όλης, διά να δοκιμάση τους κατοικούντας επί της γης. Ιδού, έρχομαι ταχέως· κράτει εκείνο το οποίον έχεις, διά να μη λάβη μηδείς τον στέφανόν σου. Όστις νικά, θέλω κάμει αυτόν στύλον εν τω ναώ του Θεού μου, και δεν θέλει εξέλθει πλέον έξω, και θέλω γράψει επ' αυτόν το όνομα του Θεού μου και το όνομα της πόλεως του Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, ήτις καταβαίνει εκ του ουρανού από του Θεού μου, και το όνομά μου το νέον. Όστις έχει ωτίον, ας ακούση τι λέγει το Πνεύμα προς τας εκκλησίας.
Αποκάλυψη Ιωάννη 3:  10-13

Ακούστε τα κηρύγματα με θέμα Αποκάλυψη του Ιωάννη,
  






και  Βρισκόμαστε στη Γενιά της Αρπαγής:






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια