Ας ευχηθούμε ένα ευλογημένο μήνα σε όλους με τα Ζωντανά Λόγια της ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ!

Ας ευχηθούμε ένα ευλογημένο μήνα σε όλους με τα Ζωντανά Λόγια της ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ!


                                                                                Το ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΑΙΤ
                                                     https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com

Καλό , δημιουργικό και ευλογημένο μήνα εύχομαι σε όλους σας από καρδιάς γεμάτο Υγεία και Αγάπη με τα Λόγια της Αγίας Γραφής, που ανατάσσουν το Πνεύμα μας και ζωοποιούν κάθε κύτταρο του Είναι μας!
https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com/2020/06/blog-post_767.html

Ο Μωυσής θα έλεγε:
"Κύριε, αν η παρουσία σου δεν έρχεται μαζί μου, δεν πάω πουθενά."
Έξοδος 33.15

Ο Αβραάμ θα έλεγε:
"Ο Θεός θα προβλέψει."
Γένεση 22.8

Ο Ιακώβ θα έλεγε:
"Δεν θα σε αφήσω να φύγεις, αν δεν με ευλογήσεις!"
Γένεση 32.26
 




Ο Ιησούς του Ναυή θα έλεγε:
"Εγώ όμως και ο οίκος μου θα λατρεύουμε τον Κύριο."
Ιησούς του Ναυή 24.15

Ο Σαμουήλ θα έλεγε:
"Μίλησε, Κύριε, διότι ο δούλος σου ακούει."
Α΄ Σαμουήλ 3.9

Η χήρα γεμάτη χρέη θα έλεγε:
"Ο Θεός μπορεί να με ευλογήσει με αυτό το λίγο που έχω."
Β΄ Βασιλέων 4: 2-7

Ο Νεεμίας θα έλεγε:
"Η χαρά του Κυρίου είναι η ισχύς μου."
Νεεμίας 8.10

Ο Δαβίδ θα έλεγε:
"Ο Κύριος είναι ο ποιμένας μου, τίποτε δεν θα στερηθώ " και " Αυτή είναι η ημέρα που έκανε ο Κύριος· ας αγαλλιαστούμε, και ας ευφρανθούμε σ' αυτή."
Ψαλμοί 23 και 118.24

Ο Σολομώντας θα έλεγε:
" Έλπιζε στον Κύριο με όλη σου την καρδιά, και μην επιστηρίζεσαι στη σύνεσή σου.Σε όλους τους δρόμους σου γνώριζε αυτόν, κι αυτός θα διευθύνει τα βήματά σου. "



Ο Ησαΐας θα έλεγε:
" Σήκω, φωτίζου· επειδή, το φως σου ήρθε, και η δόξα τού Κυρίου ανέτειλε επάνω σου " και "Κανένα όπλο, που κατασκευάστηκε εναντίον σου δεν θα ευοδωθεί."
Ησαΐας 60.1 και 54.17

Ο Ιερεμίας θα έλεγε:
"Ο Κύριος βουλεύεται για εμένα βουλές ειρήνης και όχι κακού."
Ιερεμίας 29.11

Ο Ιαβής θα έλεγε:
"Είθε με ευλογία να με ευλογήσεις, και να απλώσεις τα όριά μου, και το χέρι σου να είναι μαζί μου και να με φυλάττεις από κακό, ώστε να μην έχω λύπη."
Α' Χρονικών 4.10

Ο Σεδράχ, ο Μισάχ και ο Αβδενεγώ, θα έλεγαν:
"Δεν θα γονατίσουμε μπροστά σε εικόνες, θα υπηρετήσουμε τον Κύριο."
Δανιήλ 3.16-18

Ο Ιεζεκιήλ θα έλεγε:
"Κάθε ξερό οστό μέσα στη ζωή μου, θα ζήσει ξανά."
Ιεζεκιήλ 37



Ο Ιωνάς θα έλεγε:
"Θα βοήσω προς στον Κύριο, μέσα στη θλίψη μου, και Αυτός θα με εισακούσει."
Ιωνάς 2.1-2

Ο Πέτρος θα έλεγε:
"Όλη τη μέριμνα μου θα ρίψω επ’ αυτόν διότι Αυτός φροντίζει για εμένα."
Α΄ Πέτρου 5.7

Ο Παύλος θα έλεγε:
"Όλα τα μπορώ, διαμέσου τού Χριστού που με ενδυναμώνει."
Φιλιππησίους  4.13


Στείλετε περισσότερες ευχές για καλό μήνα:
Καλό και ευλογημένο μήνα  σε όλους σας με εδάφια από την Αγία Γραφή, 
που δίνουν δύναμη , έμπνευση  να προχωρήσουμε και να ατενίζουμε ψηλά!


Το ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΑΙΤ
                                                     https://logotexnikoperiboli-archives.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια