Σάλος με την διαφήμιση της ΛΟΑΤΚΙ – Στιγματίζει την Ελληνική οικογένεια και την ορθοδοξία – Οι χορηγοί

Σάλος με την διαφήμιση της ΛΟΑΤΚΙ – Στιγματίζει την Ελληνική οικογένεια και την ορθοδοξία – Οι χορηγοί

 


Σε μια προκλητική διαφήμιση προχώρησαν οι εκπρόσωποι συλλόγων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας (λεσβίες, ομοφυλόφιλοι, αμφιφυλόφιλοι, τρανς [διεμφυλικοί] και ίντερσεξ), η οποία, όπως φαίνεται, εμφυτεύει κάποιου είδους ρατσιστικών μηνυμάτων κατά κοινωνικών ομάδων στο κοινό τους, το οποίο μάλιστα απευθύνεται πολύ σε νέους. Παρακάτω παρουσιάζονται γνωστοί χορηγοί.

Η διαφήμιση είναι είδους κινουμένων σχεδίων με παλιά γραφικά που θυμίζουν τα βιντεοπαιχνίδια παλιάς εποχής και το οποίο διαφημίζει το επερχόμενο Athens Pride 2022 (παρέλαση υπερηφάνειας της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας ή λαϊκιστή τα “γκέι πράιντ”).

Το συγκεκριμένο δεν άργησε να προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στους χρήστες του τούιτερ και όχι μόνο, “ανάβωντας” σφοδρή κριτική με ομόφωνες κατηγορίες να κάνουν λόγο περί στιγματισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων εντός της Ελλάδας, όπως η Ελληνική οικογένεια που κρατά ελληνορθόδοξα πιστέυω, την εκκλησία, την αστυνομία και το Ελληνικό σχολείο.

Στην αρχή και εκεί φαίνεται το πρώτο φάουλ, το κινούμενο σχέδιο αρχίζει με ένα νεογέννητο να ξυπνά από την χαρά του, με πολύχρωμες καρδούλες να εμφανίζονται στο πάνω δεξιό άκρο της οθόνης του “παιχνιδιού” με το ίδιο να κρατά 2 μπαλόνια και το μαλλί του να είναι βαμμένο με πολύχρωμα χρώματα, που συμβολίζει συνήθως ότι κάποιος/α είναι ομοφυλόφιλος/η. Το φάυλ εδώ βρίσκεται στο γεγονός ότι τα μωρά δεν έχουν σεξουαλικότητα έως να αρχίσει η εφηβεία.

Στο επόμενο φάουλ, όπου είναι μια από τις επιτομές που προκάλεσε την κατακραυγή. Πλέον το μωρό γίνεται παιδί, το μαλλί παραμένει ουράνιο σε χρώμα. Βρίσκεται στο δωμάτιο του μαζί με τους γονείς. Σε κάποια στιγμή, ενώ έπαιζε με τα παιχνιδάκια του, αυτός αρχίζει και τα σκορπά στο πάτωμα, προκαλλόντας την έντονη αντίδραση του πατέρα, παρουσιάζοντας τον μέσο Έλληνα πατέρα, ως άνθρωπο με ψυχολογικά προβλήματα και έλλειψης αυτοσυγκράτησης να φωνάζει στο παιδί του, ενώ την μάνα να βάζει απλώς τα κλάματα. Έντονη προσοχή έχει δοθεί και στο παρασκήνιο της “πίστας”, όπου υπάρχει αυτό που φαίνεται να είναι και μια εικόνα της Παναγίας να κρατά τον Χρηστό, θέλοντας μάλλον και ενδεχομένως το πρόσωπο που σκέφτηκε αυτή την ιδέα να φέρει στο υποσυνείδητο το μήνυμα ότι η μέση Ελληνική και χριστιανική οικογένεια κακοποιούν τα παιδιά τους. 

 

Στην επόμενη σκηνή βλέπουμε να μεγαλώνει το παιδί και να πηγαίνει στο λύκειο, όπου συναντά νταήδες να τον ενοχλούν και αμέσως μετά να φαίνεται να θέλει να κάνει την ανάγκη του, ενώ βρίσκεται μπροστά από δυο τουαλέτες με τα σύμβολα των εκάστοτε δυο φύλων να αναγράφονται στις αντίστοιχες πόρτες. Εκεί το αγόρι χρησιμοποιεί μαγικές δυνάμεις για να μεταμορφώσει τις τουαλέτες σε κοινές. Πώς θα αισθάνονται οι γυναίκες να ήταν σε τουαλέτες μαζί με άνδρες;

Κατόπιν έρχεται αντιμέτωπος με μια φιγούρα ενός ιερέα της εκκλησίας, ο οποίος μοιάζει με τον Αμβρώσιο και φαίνεται να λέει “μετανοείτε” και “φτύστε τους” (διαστρέβλωση των λόγων του) και να προσπαθεί να τον λιβανίσει. Εκεί ο νεαρός βγάζει…φτερά και τον αποφεύγει. Ύστερα έρχεται αντιμέτωπος με την αστυνομία, σαν να θέλει να τον χτυπήσει επειδή…είναι ΛΟΑΤΚΙ…

Λίγο πριν… τερματιστεί το “παιχνίδι” έρχονται όσοι άνθρωποι έχει συναντήσει, σαν να είναι ο τελευταίος αρχηγός της πίστας και ξαφνικά εμφανίζεται άλλο ομοφυλόφιλο άτομο να του πιάνει το χέρι και την ίδια στιγμή να χρωματίζεται με ουράνιο τόξο οι μπλούζες τους και μια φούσκα μαγική να χρωματίζει σε ροζ ολόκληρη την Ακρόπολη και την Αθήνα, απωθώντας τον…τελευταίο αργηχό. Στο τέλος βρίσκονται στην Βουλή από μπροστά και να διαφημίζονται οι πάροχοι.

 

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει το συγκεκριμένο σποτ, με πολλούς χρήστες να έχουν καταγγείλει στοχοποιημένο στιγματισμό συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια