Όλα ψηφιακά λέει η κυβέρνηση Μητσοτάκη αλλά η αλλαγή των γραμμών γίνεται χειροκίνητα και στοιχίζει ζωές!

Όλα ψηφιακά λέει η κυβέρνηση Μητσοτάκη αλλά η αλλαγή των γραμμών γίνεται χειροκίνητα και στοιχίζει ζωές!

 

Ήταν μια μετωπική σύγκρουση, τα δύο τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση», ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενίδουνιας, αναφερόμενος στο πολύνεκρο δυστύχημα μετά τη σύγκορυση των δύο τρένων στα Τέμπη.

Εξήγησε ότι τα τρένα μπαίνουν στη γραμμή με εντολή που δίνει ο διαχειριστής και πρόσθεσε πως «δεν λειτουργεί κανένα ηλεκτρονικό σύστημα, όλα γίνονται χειροκίνητα στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής».

«Αυτό δεν θα γινόταν αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας» είπε ο κ. Γενιδούνιας

«Αυτό δεν θα γινόταν αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας. Υπάρχουν και δεν λειτουργούν τα συστήματα, έχουν εγκατασταθεί από το 2000, ήταν σε φάση ανάταξης, το έχουμε καταγγείλει δεκάδες φορές» είπε ο κ. Γενιδούνιας.

Εξηγώντας τον τρόπο λειτουργίας ανέφερε ότι «ο σταθμάρχης μας δίνει εντολή και λέει ‘φεύγετε από τον σταθμό α και πάτε στο σταθμό β’, στη συνέχεια ο σταθμός β’ μας βλέπει και ενημερώνει τον σταθμό α’ ότι φτάσαμε».

Η επικοινωνία γίνεται μέσω ασυρμάτων, είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «είναι σαν να κυκλοφορείς με αυτοκίνητο και να μην λειτουργούν τα φανάρια. Είναι αδιανόητο, δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό».

Τέλος, είπε ότι «η υποδομή ανήκει στον ΟΣΕ, αυτός που δίνει τις εντολές είναι ο ΟΣΕ, οι εντολές μεταφέρονται από σταθμαρχείο σε σταθμαρχείο».

Λογοτεχνικό περιβόλι!

Πηγή: karditsastakra.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια