"Προσευχή ευχαριστίας στον Ουράνιο Πατέρα μας."

"Προσευχή ευχαριστίας στον Ουράνιο Πατέρα μας."





Η προσευχή σήμερα Παρασκευή 20 Απριλίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.
Πατέρα μας Ουράνιε,
 έρχομαι μπροστά στα πόδια Σου,
δια μέσω του  Μονογενή Υιού Σου,
του Ιησού Χριστού,
εγώ ο αμαρτωλός δούλος Σου,
για να σε ευχαριστήσω, για όλα αυτά που μου έχεις δώσει  μέχρι σήμερα,
και συνεχίζεις να μου δίνεις,
παρόλο που ξέρεις,
την πεπτωκότα , αδύναμη  και αμαρτωλή φύση μου…
Κύριε, όλη η φύση υμνολογεί και δοξάζει το Άγιο Όνομά Σου…
Όλα τα δημιούργησες με τόση  Σοφία, αρμονία,  τάξη, ισορροπία και ομορφιά!
Εσύ Πανάγαθε Θεέ, με τοποθέτησες πάνω στη γη.
 Εσύ, Άριστε Τεχνίτη, στερέωσες για χάρη μου το θόλο του ουρανού.
Εσύ μου ανάβεις το φως του ηλίου κάθε ημέρα.
Εσύ αναβλύζεις τις πηγές με γάργαρο νερό.
Με τη Θεία και Αγαθή βουλή Σου δημιούργησες τα δέντρα με τους καρπούς, τα καταπράσινα βοσκοτόπια, τα υπέροχα και ευωδιαστά λουλούδια.
Με το Θείον πρόσταγμά Σου εμφανίστηκαν επάνω στη γη όλων των ειδών τα ζώα, μικρά και μεγάλα.
Στο τέλος, δημιούργησες εμένα αυτεξούσιο και με ψυχή αθάνατη, και με κατέστησες εξουσιαστή όλων των δημιουργημάτων Σου.
Όλα γύρω μου είναι δροσοστάλες της δικής Σου Αγάπης.
Και τα έμψυχα και τα άψυχα, και τα βουνά και η θάλασσα, και το ηλιοβασίλεμα και ο έναστρος ουρανός.
Γι’ αυτό κι εγώ Σε δοξάζω και Σε ευχαριστώ για όσα μου χάρισες.
Για τη φύση που δημιούργησες και μου την παραχώρησες να την απολαμβάνω και να την διαχειρίζομαι με αγάπη και φροντίδα προκειμένου να με διακονεί και να κατανοώ το μέγεθος της αγάπης Σου.
Για τον ήλιο που σκορπά παντού το φως του. Για τα λουλούδια που ευωδιάζουν. Για τα πουλιά και τα ζώα που με ψυχαγωγούν και με διδάσκουν.
Για τα ευχάριστα και τα δυσάρεστα της ζωής, που μου μιλούν για την Αγάπη Σου και συγκλονίζεται η καρδιά μου.
Για όλα αυτά Σ’ ευχαριστώ και Σού ζητώ ν’ με ελεήσεις Κύριε και να με φωτίζεις ώστε να ζω σύμφωνα με το θέλημά Σου, και να χαίρομαι κάθε τι που με περιβάλλει.
Ακόμη να  κατανοώ, να εκτιμώ, να προστατεύω και να θαυμάζω όλα τα δημιουργήματά Σου, ώστε να μην αποκοπώ από αυτά,
γιατί αυτό με απομακρύνει από Εσένα, τον Πατέρα μου τον Προστάτη, Πλάστη και Δημιουργό μου.
Κύριέ μου κάνε την κάθε μέρα της ζωής μου, να την ζω σαν να είναι η τελευταία μου,
γιατί μονάχα με αυτό τον τρόπο, θα καταλαβαίνω την φθαρτότητα και την μικρότητά μου,
μα και το εφήμερο της ζωής μας, γιατί είναι μια Αστραπή…
 Κύριέ μου σε Ευχαριστώ που Είσαι Αυτός που Είσαι!
 Αλήθεια , Φως , Αιώνια Ζωή, Αγάπη, Ελευθερία, Δικαιοσύνη,
Λογική, Αγιότητα, Σοφία, Δύναμη,
Πολυεύσπλαχνος , Πολυέλεος , Παντοδύναμος και Πανταχού Παρόν Θεός μας…
Κύριε είσαι η άμπελος και είμαστε τα κλήματά Σου…
Βοήθησέ μας να παράγουμε τον καρπό, που θέλεις Εσύ ,
και δώρισέ μας τους καρπούς τους αγλαούς του   Πάνσεπτου Πνεύματός Σου:
 Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία,
χρηστότητα,αγαθοσύνη,
πίστη, πραότητα, εγκράτεια.
Σε προσκυνώ Κύριέ μου εν Πνεύματι,
γιατί σε Σένα ανήκει όλη η τιμή,
η χαρά, η Δόξα , η Προσκύνηση
και θα σε προσκυνήσουν όλοι
οι επουράνιες , οι επίγειες ,
και οι υποχθόνιες δυνάμεις…
ΑΜΗΝ!
Σημείωση:
Η παραπάνω προσευχή συμπεριλαμβάνεται στη συλλογή:
« Το μικρό προσευχητάρι της Ρένας Τζωράκη»
Ηράκλειο 2000.






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια