Αγάπη του Στέλιου Κοντοδήμου

Αγάπη του Στέλιου Κοντοδήμου




Αγάπη…
δεν αντ-έχει άλλο ο έρωτας…
πρέπει να θυσιαστούμε…
προσκυνώντας στον Ναό του…
ανυπόμονος καρτερεί…
να παρα-δώσει το τρόπαιο…
να μας χαρίσει τον θρόνο…
ασελγώντας στο μανιφέστο…
ανατρέποντας τον δογματισμό…
που στιγμάτισαν οι ανέραστοι...
Αγάπη …
μην αργείς…
κρυώνω…
θέλω να ζεσταθώ μέσα σου…
να περ-πατήσω στις καμπύλες σου…
διαστέλλοντας πρόστυχα...
το αδρανές άβατο…
δημιουργώντας ερωτικούς σπασμούς…
ξεσπώντας παλιρροϊκούς οργασμούς…
μην αργείς…
κρυώνω…
για Σένα…
για Εμένα...
Ψυχή μου…
Εσύ…


Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Αντικρίζοντας την ανάρτηση σου Ρένα επαναστάτησαν όλα τα συν-αισθήματα μου…
    Το δάκρυ δεν είναι ντροπή όταν ευδοκιμεί στο μάγουλο δίχως να το σκάβει…
    Ίσως οι λέξεις στην σκέψη μου αποσυντονίζονται…
    Ίσως η Τιμή που μου προσφέρεις δεν χωρά σε λέξεις…
    Ίσως…

    Να είσαι πάντα καλά κι η ευτυχία να σου χαρίζεται απλόχερα…

    Στέλιος Κοντοδήμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή