Μια διαφορετική λατρεία που στις δύσκολες μέρες που περνάμε πρέπει να αφήνουμε το κάθε φορτίο μας στον Ιησού Χριστό!

Μια διαφορετική λατρεία που στις δύσκολες μέρες που περνάμε πρέπει να αφήνουμε το κάθε φορτίο μας στον Ιησού Χριστό!



Χτες άλλαξε ο μήνας.
Μπήκαμε στο Φθινόπωρο.
Η γλυκιά μελαγχολία του Φθινοπώρου με συνεπαίρνει πάντα και όταν υπάρχει και η κατάλληλη δοξολογία στον Κύριο Ιησού,
 το μόνο Βασιλιά Γης και Ουρανών, που έδωσε τα Πάντα για μας, τότε συγκινείσαι  και  του δίνεις όλη την λατρεία!



Ας ακούσουμε την υπέροχη λατρεία  που την μοιράζομαι μαζί σας:
              
                                                                      Σημείωση:
Δεν ανήκω σε αυτή την εκκλησία, όμως η λατρεία και η Θεία Κοινωνία με συγκίνησαν ειλικρινά!

 Η προσευχή της ημέρας 2-10-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Κύριέ μου,
πώς να μην αναπαύομαι στη Χάρη Σου
και το αμέτρητο Έλεός Σου;
Πώς να μην αναπέμψω Σε Σένα ευχαριστίες για όλα όσα έκανες για μένα;
Για το αίμα  του Υιού Σου,
που έχυσε για μένα επάνω στο Σταυρό;
 Για  τον  αναμάρτητο αμνό  Σου,
για να περάσω από την κατάρα στην ευλογία…
Από το σκοτάδι στο Φως…
Σε Σένα ανήκει όλη η Δόξα, η Τιμή , η προσκύνηση εν Πνεύματι…
Σε ευχαριστώ για την φροντίδα Σου,
για την Προστασία Σου,
γιατί Εσύ Είσαι η Σκέπη μου,
 η παρηγοριά μου,
η ράβδος μου,
 βακτηρία μου,
το καταφύγιό μου,
η Ελπίδα μου,
η Προσδοκία μου και
η Πίστη μου!
Μέσα στο βάρος των καθημερινών προβλημάτων
 και δοκιμασιών,
μου χαρίζεις
την αποτύπωση επάνω μου
του δικού Σου μεγαλείου,
της δικής Σου Ομορφιάς,
της Δικής Σου Τελειότητας…





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια