Η προσευχή της ημέρας σήμερα 10 Ιανουαρίου 2018 , για όσους αισθάνονται μοναξιά και πόνο, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 10 Ιανουαρίου 2018 , για όσους αισθάνονται μοναξιά και πόνο, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.





Κύριε, νιώθω τόσο μοναξιά  και πόνο.
Μέσα μου ένα κενό…
Χωρίς  να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος όλα μέσα μου, βυθισμένα στο απόλυτο σκοτάδι…
Μοιάζει σαν να μην ξημερώνει…
Ω Ιησού μου, Εσύ γνωρίζεις τα βάθη και τα πλάτη της κάθε ανθρώπινης ψυχής…
Γνωρίζεις ακόμα και τις τρίχες του κεφαλιού μου…
Έλα και παρηγόρησέ με…
Έλα και σήκωσε τη θλίψη μου, πάρε κάθε βάρος, που έρχεται από τον εχθρό, είτε με σκέψεις, είτε με συναισθήματα, που αναταράσσουν το πνεύμα και την ψυχή μου και δώσε μου την γλυκιά Ειρήνη Σου και την Παρηγοριά Σου!
Ω Ιησού μου ας ξημερώσει και για μένα στα σκοτάδια μου Το Φως της Ζωής Σου, οδήγησέ με στην Αλήθειά Σου, την Αιώνια, ανακούφισέ με, θεράπευσε μέσα μου, ότι είναι αδύναμο και ασθενές και δεν προέρχεται από Σένα και κάνε την κάθε στιγμή μου γεμάτη από την Παρουσία Σου και το Θεικό Σου άγγιγμα!
Κύριε, κανέναν δεν έχω παρά μονάχα Εσένα!
Και στην αδυναμία μου φανερώνεται η δική Σου Δύναμη!
Πλημμύρισέ με με το Πνεύμα Σου το Άγιο, χάρισέ μου Σοφία, Σύνεση και Διάκριση για να μπορώ να  φέρνω εις πέρας την αποστολή μου…

Ελευθέρωσέ με από κάθε μου σκέψη, διανόημα που με απομακρύνει από Σένα και την Αγάπη Σου , που είναι Πλήρης!
Σε ευχαριστώ που Είσαι ο Κύριος και ο Θεός μου!
Σε ευχαριστώ , που Σταυρώθηκες για μένα!
Πήρες τη θέση μου στο Σταυρό, Εσύ ο αναμάρτητος αμνός του Θεού και Σωτήρας του κόσμου!
Γιατί χάρη στο Αίμα Σου, θεραπευτήκαμε και περάσαμε όλοι εμείς οι αμαρτωλοί θνητοί, ενώ δεν το αξίζαμε, από την κατάρα στην ευλογία την Δική Σου!
Κύριε δεν υπάρχουν λόγια, παρά μονάχα δάκρυα ευγνωμοσύνης, για το έργο Σου εδώ στη Γη!
Μάθε με Κύριέ μου, να σε αγαπώ, όπως Εσύ μας αγάπησες,
μάθε με να σκέφτομαι να ενεργώ όπως Εσύ!
Να μην είμαι έρμαιο των συναισθημάτων και του πόνου μου,
μα να είμαι πλήρης και αναπαυμένος στη Δική Σου Παρουσία !
Μάθε με να προσεύχομαι, να έχω την κοινωνία, που είχες Εσύ με τον Ουράνιο Πατέρα μας, και κάνε την καρδιά μου θερμή, την πίστη μου αύξησε όλο και περισσότερο και κάνε με να σε προσμένω με χαρά και ελπίδα ως την ώρα που θα ξανάρθεις εδώ στη Γη και θα ηχήσουν των Αγγέλων οι σάλπιγγες και θα Σε προσκυνήσουν όλες οι Δυνάμεις οι υποχθόνιες, οι επίγειες και οι Επουράνιες…
Κύριέ μου μην με εγκαταλείψεις.
Το γλυκό Σου άγγιγμα , να νιώθω σε όλη την διάρκεια της ημέρας, την Δύναμή Σου  να αντλώ και να προχωρώ…
Σε ευχαριστώ  από καρδιάς για όλα όσα έκανες και κάνεις για μένα και τους συνανθρώπους μας, που σε χρειάζονται,  βοήθησέ με να γίνω εκτελεστής του Λόγου Σου και φύτεψέ με στα ρυάκια Σου, για να παράγω το γλυκό καρπό Σου,
 γιατί Εσύ Είσαι η άμπελος και μεις τα κλήματα…
Δοξασμένο το Άγιο Όνομά Σου εις τους Αιώνες των Αιώνων
Αμήν!



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια