Στη μανούλα μου, ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΩΡΑΚΗ, που έφυγε σαν σήμερα 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010, για την γειτονιά των ΑΓΓΕΛΩΝ... Της Ρένας Γ. Τζωράκη©.

Στη μανούλα μου, ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΩΡΑΚΗ, που έφυγε σαν σήμερα 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010, για την γειτονιά των ΑΓΓΕΛΩΝ... Της Ρένας Γ. Τζωράκη©.












Αυτή η μέρα σημάδεψε για πάντα τη ζωή μου…
Είναι η μέρα που έσβησε η μανούλα μου…



Σαν σήμερα, 24-7-2010, ήταν η τελευταία φορά, που είδα τα μάτια σου,
που σε άγγιξα, που σου είπα σ’ αγαπώ Μανούλα…
Κι ύστερα εκείνη η σιωπή της απουσίας σου να συνοδεύει κάθε λεπτό τη ζωή μου…
 Και κείνο το τελευταίο σ ’αγαπώ μανούλα μου γλυκιά από τα χείλη σου χαράκτηκε μέσα μου, σαν το στερνό αντίο, σαν τελευταία ευχή να συνοδεύει κάθε δύσκολη και εύκολη στιγμή μου…
Δεν θα σε ξεχάσω μανούλα ποτέ!
Και το ξέρεις…
Υπάρχεις, μέσα μου ζεις!
Στις αναμνήσεις μου και όσο χτυπάει η καρδιά μου θα σ’αγαπώ , θα σε σκέφτομαι…
Δέξου μανούλα μου σήμερα ένα τριαντάφυλλο στην Αιωνιότητα,
 που κατοικείς…
Τα τριαντάφυλλα, που τόσο σου άρεσαν!
Είμαι σίγουρη, πως εκεί που βρίσκεσαι, είσαι στην Παρουσία του θεού!
Άλλωστε η στάση σου , η συμπεριφορά σου, τα σημάδια λίγο πριν φύγεις ήταν τόσο ορατά…
Είμαι σίγουρη, πως κάποτε θα ανταμώσουμε ξανά!
Φίλες, πνευματικά αδέλφια πια, σε μια άλλη διάσταση ΖΩΗΣ!
Όμως εμένα σε τούτη τη ζωή μου λείπεις ΜΑΝΑ!
Μου λείπει η αγκαλιά σου,
το τρυφερό σου άγγιγμα,
οι ατέλειωτες συζητήσεις που κάναμε μαζί,
 τα καλομαγειρεμένα φαγητά σου,
το χαμόγελό σου , τα λαμπερά μάτια σου…
Μου λείπεις μάνα και γω συνεχίζω να μεγαλώνω,
να ωριμάζω, χωρίς εσένα,
χωρίς την συντροφιά σου,
τις συμβουλές σου,
την αγκαλιά σου,
το βλέμμα σου,
την στοργή σου…
Δεν θα πάψω,
όσο αναπνέω γλυκιά μου ΜΑΝΟΥΛΑ
να
 σ’ ΑΓΑΠΩ και να σε σκέφτομαι…
Η κόρη σου:
Ρένα Γ. Τζωράκη©.
24-7-2018.
 




Περισσότερα:
"Το ψωμί της μάνας μου", του Παλαιστίνιου ποιητή Mαχμούτ Νταρουίς








Σημείωση:
Σε περίπτωση αναδημοσίευσης, ο παρακάτω σύνδεσμος πρέπει να είναι ενεργός και δεν επιτρέπεται να αφαιρεθεί.
Το παρόν άρθρο πνευματική ιδιοκτησία της Ρένας Γ. Τζωράκη©,
 στην μνήμη της Μανούλας μου…

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια