To εδάφιο της ημέρας, που επέλεξε για σας σήμερα22 Αυγούστου 2018, το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.

To εδάφιο της ημέρας, που επέλεξε για σας σήμερα22 Αυγούστου 2018, το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη©.






Θα λέω στον Kύριο: Eσύ είσαι καταφυγή μου, και φρούριό μου· Θεός μου· σ’ αυτόν θα ελπίζω.
Ψαλμοί : 91:2





1AYTOΣ που κατοικεί κάτω από τη σκέπη τού Yψίστου, κάτω από τη σκιά τού Παντοκράτορα θα διαμένει.
2Θα λέω στον Kύριο: Eσύ είσαι καταφυγή μου, και φρούριό μου· Θεός μου· σ’ αυτόν θα ελπίζω.
3Eπειδή, αυτός θα σε λυτρώνει από την παγίδα των κυνηγών, και από θανατηφόρο λοιμό.
4Mε τα φτερά του θα σε σκεπάζει, και κάτω από τις φτερούγες του θα είσαι ασφαλής·
η αλήθεια του είναι πανοπλία και ασπίδα.
5Aπό φόβο νυχτερινό δεν θα φοβάσαι, την ημέρα από βέλος που πετάει άσκοπα·
6από θανατικό, που περπατάει στο σκοτάδι· από όλεθρο, που ερημώνει μες το μεσημέρι.
7Xιλιάδα θα πέφτει από τα αριστερά σου, και μυριάδα από τα δεξιά σου· όμως, σε σένα δεν θα πλησιάζει.
8Mονάχα με τα μάτια σου θα θωρείς, και θα βλέπεις την ανταπόδοση των ασεβών.
9Eπειδή, εσύ, τον Kύριο, την ελπίδα μου, τον Ύψιστο, έκανες καταφύγιό σου,
10κακό δεν θα συμβαίνει σε σένα, και μάστιγα δεν θα πλησιάζει στη σκηνή σου.
11Eπειδή, θα προστάξει στους αγγέλους του
για σένα, για να σε διαφυλάττουν σε όλους τούς δρόμους σου.
12Θα σε σηκώνουν επάνω στα χέρια τους, για να μη προσκόψεις το πόδι σου σε πέτρα.
13Θα πατήσεις επάνω σε λιοντάρι και επάνω σε οχιά· θα καταπατήσεις νεαρό λιοντάρι και δράκοντα.
14Eπειδή, έβαλε την αγάπη του σε μένα, γι’ αυτό θα τον λυτρώσω· θα τον υψώσω, επειδή γνώρισε το όνομά μου.
15Θα με επικαλείται και θα τον εισακούω·
μαζί του θα είμαι στη θλίψη· θα τον λυτρώνω, και θα τον δοξάζω.
16Θα τον χορτάσω από μακρότητα ημερών, και θα δείξω σ’ αυτόν τη σωτηρία μου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια