Για την κάθε δοκιμασία που περνάτε , διαβάστε αυτό το μήνυμα, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Για την κάθε δοκιμασία που περνάτε , διαβάστε αυτό το μήνυμα, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.




Όταν περνάτε μια μεγάλη δοκιμασία μην γκρινιάζετε.
Μην παραπονιέστε στο Θεό:
-Γιατί, γιατί σ’ εμένα;
Να θυμάστε την σιωπή του άμωμου αμνού.
Όταν χλευάστηκε, όταν ραπίστηκε, όταν μαστιγώθηκε,
όταν σταυρώθηκε
και έχυσε μέχρι και την τελευταία ρανίδα του αίματός Του, για σένα, για μένα ,
για όλους εμάς
για να μας περάσει από την κατάρα στην ευλογία…
Από την κάθε ασθένεια στην θεραπεία…
Από τα συντρίμμια της κάθε  δυσκολίας μας στην αποκατάσταση…
Να μην ξεχνάς όταν σου φωνάζει:
Εγώ ειμί ο θεραπεύων σε…
Προσευχήσου, με την απόλυτη βεβαιότητα,
ότι στις δυσκολίες και στις δοκιμασίες σου έχεις οδηγό το Θεό,
τον Κύριο των Κυρίων…
Είναι  ο Κύριος που ελευθερώνει από την φθορά της Ζωής,
Είσαι ο Ελευθερωτής μας,
το καταφύγιο, η ελπίδα μας,
ο βράχος της Σωτηρίας μας,
ο Κύριος των Δυνάμεων,
ο προσωπικός Σωτήρας και Λυτρωτής μας...
Σε Δοξάζουμε Κύριε!
Και μην λησμονάτε:
"Επειδή όπου είναι συγκεντρωμένοι δυο ή τρεις στο όνομά μου, εκεί είμαι εγώ ανάμεσά τους."
 (Ματθαίος 18:20)

 "Ευφράνθηκα, όταν μου είπαν: Ας πάμε στον οίκο του Κυρίου." (Ψαλμός 122:1)
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας και να θυμάστε Ίσχυε και ανδρείζου…
"Γίνεστε ανδρείοι και έχετε θάρρος, μη φοβάστε, ούτε να δειλιάζετε από μπροστά τους· επειδή ο Κύριος ο Θεός σου, αυτός είναι που πορεύεται μαζί σου· δεν θα σε αφήσει, ούτε θα σε εγκαταλείψει." 
(Δευτερονόμιο 31:6)





Διαβάστε περισσότερα στον σύνδεσμο:
Χρειάζεσαι ενθάρρυνση;
Διάβασε αυτά τα εδάφια από το Λόγο του Θεού.
Ησαΐας Κεφ. 30 εδάφιο 1-33, που επέλεξε για σας  το Λογοτεχνικό περιβόλι , με όμορφες εικόνες , σήμερα 14-11-2018 σαν εδάφιο της ημέρας.




Ακούστε την υπέροχη λατρεία , γιατί μόνο από τους ύμνους και τις ψαλμωδίες ξεπερνάμε κάθε δυσκολία και ερχόμαστε πιο κοντά στην Παρουσία του Κυρίου μας...




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια