Προσευχή στον Κύριο Ιησού Χριστό, με υπέροχες κινητές εικόνες από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη σήμερα 8-12-2018.

Προσευχή στον Κύριο Ιησού Χριστό, με υπέροχες κινητές εικόνες από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Γ. Τζωράκη σήμερα 8-12-2018.





 Κύριε Ιησού Χριστέ,
σε ευχαριστώ για την πρόσκλησή Σου,
να ακολουθήσω το δρόμο της Αλήθειας Σου και της  άνευ όρων Αγάπης Σου.
Σε ευχαριστώ ,
που μου έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία, που με αναγέννησες,
που με συγχώρησες για κάθε αμαρτία μου, 

που πήρες επάνω στο Σταυρό του μαρτυρίου Σου ,
που με καθάρισες με το άγιο αίμα Σου
και έγραψες το όνομά μου, στο βιβλίο της ζωής.
Δεν υπάρχουν λόγια ευγνωμοσύνης,
λατρείας και δοξολογίας,

  για Σένα τον άμωμο αμνό του Θεού,
τον Υιό  και Λόγο του Θεού,
τον αναμάρτητο και Άγιο , Ζωντανό Θεό μας
και Σωτήρα του κόσμου!

Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου ,
για το λυτρωτικό έργο Σου,
για την κατάρα που σήκωσες σε όλη την ανθρωπότητα,
για να μπορέσουμε να περάσουμε ,
όλοι εμείς οι αμαρτωλοί,
στις ευλογίες του Ουράνιου Πατέρα μας…
Σε ευχαριστώ με όλη την διάνοια,
την καρδιά και το πνεύμα μου!

Διακηρύττω,
πως Εσύ και μόνο Εσύ,
Είσαι ο Παντοδύναμος και Παντοκράτορας θεός μου.
Ο γλυκός μου Ιησούς Χριστός,
ο Πολυέλεος,
ο Πολυέσπλαχνος,
ο ένδοξος και Ζωντανός Θεός μου,
ο ίδιος πάντοτε και αμετάλλακτος στους Αιώνες.


 
Ο Ην, ΩΝ, ο Ερχόμενος!
Κύριέ μου, φύλαξέ με,
από τον Πονηρό ,
που ωρύεται σαν λιοντάρι βρυχόμενο,
με τα πυρωμένα βέλη του
και  θύμιζέ μου καθημερινά να φορώ την πανοπλία μου
και να επιτίθεμαι  με επιτίμηση στον σατανά,
με την εξουσία ,που Εσύ μου έδωσες,
με το Παντοδύναμο όνομά σου ΙΗΣΟΥ  ΧΡΙΣΤΕ μου,
και να δίνω μάχες νικηφόρες,
 γιατι Εσύ
συνέτριψες τον σατανά με  την άγια Θυσία Σου επάνω στο Σταυρό Σου
και την ένδοξη Ανάστασή Σου!

Φώτιζε τις σκέψεις,
την καρδιά και το νου μου,
και δώσε μου την ευσπλαχνική καρδιά Σου.
Μάθε με να αγαπώ όπως Εσύ μας αγάπησες,
να συγχωρώ , όπως Εσύ μας συγχώρησες ,
να βλέπω με τα δικά Σου πνευματικά μάτια,
να ακούω, να αισθάνομαι ,
να κατανοώ , να καταλαβαίνω και να εφαρμόζω στη ζωή μου,
 τους Λόγους Σου…

 Γιατί οι Λόγοι Σου είναι λόγια Ζωής,
θεραπείας, αποκατάστασης,
παρηγορίας,
αγγίγματα και ιάματα σωμάτων,
πνευμάτων και ψυχών…
Κύριέ μου,
κράτησε τη Φλόγα της πίστης μου ζωντανή,

 
ενδυνάμωνέ με με το Πνεύμα Σου το Άγιο,
το Ζωντανό νερό και
δίνε μου πίστη περισσότερο πίστη κάθε μέρα
και περισσότερη αγάπη για το πρόσωπό Σου,
δίνε μου ένα διαυγή και συνετό νου,
μάτια πίστης και εμπιστοσύνης,
για να μπορώ να βλέπω τα θαυμάσιά Σου,
 χτίσε μέσα μου
μια νέα καρδιά
σαν την δική Σου,
με φρόνηση, σοφία , σύνεση ,γλυκύτητα,αβρότητα, αγάπη   και καλοσύνη,
  για να μπορώ να κατανοώ τα  σχέδιά Σου,
δίνε μου χάρη και έλεος  για  να σε ακολουθώ
με πιστότητα και υπακοή,
και να σε ευχαριστώ ακόμα και για κείνα που δεν καταλαβαίνω…

 
Ω Ιησού μου ,
έλα και θρόνιασε στην καρδιά μου,
και εφάρμοσε το Άγιο Θέλημά Σου στη ζωή μου!
 Κύριέ μου ,
μεταμόρφωσέ με ολοκληρωτικά,
κάνε με όπως ονειρεύεσαι Εσύ
σου παραδίδω όλο τον εαυτό μου, όλο μου το Είναι
και ανοίγω την καρδιά μου,
σαν ένα λευκό τριαντάφυλλο
με άρωμα Ιησού...

Δέξου την προσευχή μου,
θυμίαμα και δώρο καρδιάς ,
για Σένα και την Αιώνια Αγάπη Σου...
Αμήν!

 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια